ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין למתנדבי ידידים “אני מקנא בכם”

בטקס הרמת כוסית לצוות ביתר בארגון ידידים נחשף כי במוקד ידידים של מחוז ירושלים התקבלו למעלה מ-40,000 שיחות
WhatsApp Image 2017-09-13 at 22.45.26 (1)
WhatsApp Image 2017-09-13 at 22.45.26 (1)

לקראת השנה החדשה, הוזמנו מתנדבי ידידים מצוות ביתר להרמת כוסית יחד עם ראש עיריית ביתר עילית – מאיר רובינשטיין, סגניו יצחק רביץ, יהודה עוביידי וחברי מועצת העיר יקי הרשקופ וישראל פכטר.

כמו כן כיבדו בנוכחותם, מפקד השיטור הקהילתי מר שלמה אביסרור ומב״ס ביתר עילית מר חיים טרוזמן.

את האירוע יזם מנהל צוות ביתר יענקי דינין אשר מקיים שיתוף פעולה הדוק עם בכירי העירייה בכל הקשור לפעילות החסד של ארגון ״ידידים״ בעיר.

אבי קליין – מנהל מחוז ירושלים הציג יחד עם יענקי דינין סקירה מלאה בפני בכירי העירייה על פעילות הארגון בכלל וסניף ביתר בפרט במהלך השנה החולפת.

ראש העיר נדהם לשמוע כי במוקד ידידים של מחוז ירושלים התקבלו למעלה מ-40,000 שיחות במהלך השנה החולפת מאזרחי ישראל שטופלו במקצועיות רבה על ידי המוקדנים והמתנדבים המסורים.

ראש העיר הפתיע את הנוכחים כשבישר שהחליט לתרום 70 אפודים זוהרים לצוות ביתר, אפודים אשר ישמרו על בטיחותם ונראותם של המתנדבים בדרכים. עוד הוסיף כי ידאג לקדם קורסים להכשרת מתנדבים נוספים לחילוץ ממעלית.

ראש העיר הוסיף  ואמר למתנדבים ״אני מקנא בכם! עוזבים את הכול כדי לסייע לאחר, ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי להודות לכם, מתנדבים יקרים, בשמי ובשם תושבי העיר על פועלכם ללא לאות בכל שעה משעות היממה בכדי שאף אזרח לא ישאר תקוע בדרכו ללא סיוע״.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=NGCngXQ94dc[/embedyt]


קרדיט צילום: דוברות ידידים

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן