כיכר הרימון עוברת לרחבת המתנ”ס

תושבי ביתר מכירים את המחזה הנפוץ של משפחות וילדים החוצים את הכביש במקום מסוכן ללא מעבר חציה, כדי להצטלם בכיכר הרימון * ערב ראש השנה התופעה נפוצה במיוחד * כדי להימנע מסיכון ולסייע לתושבים – מציבה העירייה סמוך למתנ"ס שלט ענק עם תמונת הכיכר: "מי שיצטלם שם לא ירגיש שום הבדל בתמונה" * ויש גם מתנה: צלם מקצועי מטעם העירייה יצלם אתכם חינם ויעניק לכם מגנט עם תמונתכם
IMG-20170831-WA0092
IMG-20170831-WA0092

 “שֶיִרְבוּ זְכֻיוֹתֵינוֹ כָרִמוֹן”: זו כבר כמעט מסורת בביתר – מאות הורים וילדיהם מגיעים אל כיכר הרימון בכניסה לעיר כדי להצטלם. לפעמים זה צילום עצמי, לעיתים בעזרתו של צלם מקצועי, אך תמיד – הרימון מהווה את רקע התמונה.

ערב ראש השנה, התופעה נפוצה פי כמה. משפחות רבות המבקשות לשלוח לסבים ולסבתות תמונות מהילדים, יודעות כי כיכר הרימון המרהיבה בכניסה לעיר הינה המקום המוצלח ביותר לצילום.

צומת מסוכן

דא עקא, מדובר בצומת מסוכן, שמכוניות רבות עוברות בו ללא הפסקה בכל שעות היום. אין שום מעבר חציה המוביל לכיכר הממוקמת באמצע הצומת, והצילום במקום כרוך אפוא בסיכון של ממש.

התופעה הזו, הדירה שינה מעיני ראש העיר. בשנה שעברה פרסמה העירייה מודעה הקוראת לציבור שלא לסכן את עצמו. אולם השנה, הפתיעה העירייה ויצאה ביוזמה מעניינת במיוחד.

בשלב ראשון, הדפיסה העירייה שלט ענק בגודל טבעי ובאיכות גבוהה של כיכר הרימון, השלט יוצב בסמוך למתנ”ס העירוני ברח’ ברסלב 2. כל מי שחפץ להצטלם על רקע הכיכר, יוכל לעשות זאת בסמוך למתנ”ס בביטחון מוחלט וללא סיכון בכביש.

“זה יותר גדול מאשר רקעים מקצועיים של צלמים”, מסבירים בעירייה, “מי שיצטלם שם לא יראה הבדל. לא יידעו שהתמונה לא צולמה במקום אלא עם מסך רקע מאחור. זה ייראה אמיתי לחלוטין”.

תמונת מגנט חינם

בנוסף, החליטה העירייה להשקיע ולהציב במקום צלם מקצועי, שיעמוד חינם לשירות התושבים. השירות הזה יתקיים השבוע בימים ראשון עד חמישי (י”ט-כ”ג אלול), בין השעות 16:00-19:00. תושבים שיגיעו למקום יקבלו צילום מקצועי בחינם, יחד עם מתנה – תמונת מגנט מרהיבה.

על מנת לאפשר לכמה שיותר משפחות להצטלם, נקבע כי כל משפחה תהיה זכאית לתמונה אחת חינם בלבד. מי שירצה תמונות נוספות, יוכל להזמין זאת באופן אישי מול הצלם במקום, אולם מעבר לשעות הנ”ל, בהן השירות ממומן ע”י העירייה.

בעירייה שבים ומדגישים: “צילום בכיכר הרימון, מהווה סכנת חיים. אנא, שמרו על חייכם וחיי ילדיכם. הגיעו לרחבת המתנ”ס והצטלמו בבטחה”.

 

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. כל הכבוד לראש העיר על הדבר הנפלא הזה פשוט וחכם מאוד מה שעשו.
    ועוד דבר קטן אבל חשוב מאוד אני חושב שחייבים לשים גדר בכיכר הרימון בכניסה לביתר זה פשוט סכנת נפשות

  2. רעיון חשוב אבל הצילום באיכות ירודה, הקמטים בבד מספרים את הסיפור המלא, וכמובן שא”א לעמוד או לשבת על ה”פלח”.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן