משרד התחבורה לראש העיר ביתר: אושר קו יומי מביתר למירון וצפת במהלך בין הזמנים

WhatsApp Image 2017-07-27 at 23.08.09
WhatsApp Image 2017-07-27 at 23.08.09

ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית הודיע היום לראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין כי נעתר לבקשתו ואישר תגבורים מיוחדים לקראת בין הזמנים בתחבורה הציבורית בעיר, ובכלל זה קו סדיר למירון וצפת שיפעל בבין הזמנים מדי יום.

הבשורה באה לאחר מסכת פעילות ארוכה שנמשה כמה חודשים, במטרה להעמיד את שירותי התחבורה הציבורית בעיר בבין הזמנים ברמה גבוהה, בכדי שיעניקו שירות מתאים לתושבי העיר בהתאם לצרכים בימים עמוסים אלו. כמו כן, בנוסף להפעלת הקו למירון וצפת מדי יום, ממתינים לאישור סופי על תגבור מסיבי של הנסיעות בקווי התחבורה לעיר החוף אשדוד.

במסגרת הפעילות וההיערכות לקראת בין הזמנים, הצפין ראש העיר לעיר נצרת וקיים ישיבת עבודה מיוחדת במשרדי הנהלת חברת התחבורה נתיב אקספרס על מנת להשלים את ההליכים לאישור הקו.

נושא הרחבת שירותי התחבורה הציבורית בבין הזמנים כמו גם במהלך השנה כולה, עלה בהרחבה  בביקור מיוחד שקיים השבוע ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מר מאיר חן בעיר בה נדונו כל הצעדים הנדרשים כדי להשלים את ההיערכות לכניסת מכרז התחבורה החדש לתוקף.

כמו כן, עלה הצורך בתגבור שירותי התחבורה הציבורית בשוטף נוכח הגידול הטבעי, איכלוסים חדשים ואולמות השמחה שהחלו לפעול בעיר. בנוסף, ראש העיר העלה שוב את הבקשה לאשר קווי תחבורה בסופ”ש ליעדים נדרשים ביניהם לעיר חיפה (כולל עצירה בזיכרון יעקב), לעיר טבריה דרך עפולה ולעיר עמנואל שבשומרון.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן