ברוך דיין האמת: הרב נפתלי צבי גוטליב ז”ל

WhatsApp Image 2017-07-09 at 09.41.33
WhatsApp Image 2017-07-09 at 09.41.33

מבית החולים הדסה עין כרם הגיע הבוקר (א) הבשורה המרה על פטירתו של הרב נפתלי צבי גוטליב ע”ה, הרב גוטליב נולד בירושלים בכ”ז ניסן תרצ”ה. ובצעירותו התקרב לליובאוויטש ולמד בישיבת תורת אמת.

לאחר נישואיו שימש כחבר ומזכיר כולל חב”ד בארץ הקודש, וכגבאי בית כנסת חב”ד במאה שערים, ומאוחר יותר נמנה על מייסדי אגודת אנשי קיוב, ובמשך תקופה קצרה אף ניהל את ישיבת תומכי תמימים בקרית גת.

עיסוקו הספרותי החל בשנת תשל”ה כאשר בהוראת הרבי החל להגשים את יוזמתו להוציא לאור ביוגרפיה מפורטת על אביו – רבי לוי יצחק שניאורסון, כאשר במשך זמן העיסוק בהוצאתו לאור של הספר העניק לו הרבי עצות והוראות בנוגע לעריכתו. כתב בשבועון כפר חב”ד בשנות המ”מים.

בין ספריו: תולדות לוי יצחק – על אביו של הרבי יהדות הדממה – פרקי גבורה על יהודי רוסיה הסובייטית פניני הכתר – פנינים וסיפורים מאדמו”רי חב”ד אדירי התורה – סיפורים על חז”ל ביידיש עמודי חסד – סיפורים ופתגמים בנושא צדקה וחסד עמודי תורה – סיפורים ופתגמים בנושא לימוד תורה ראש בני ישראל – סיפורים על הרבי רבותינו נשיאנו – על הרבי.

הרב גוטליב התגורר בביתר עלית ב-15 שנה האחרונים. בניו וחתניו חיים ושלום גוטליב, גב׳ שיינר גב׳ רבינוביץ גב׳ דונין משמשים בשליחות הרבי, בין השאר בעיר ניקולייב.

הלוויתו תצא בשעה 15:30 מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ב.ד.ה וואוו כמה אסונות בימים האחרונים צריכים להתחזק היה אדם מיוחד מאוד יהיה זכרו ברוך

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן