תושב ביתר נעצר בחשד לקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של 60 מיליון ש”ח

תושב ביתר עילית מנהלה של חברת "ג’י.אי נדל"ן", חשוד בשימוש בחשבוניות פיקטיביות ומזויפות שהמס הנובע מהן מוערך ב-10 מיליון ש"ח
WhatsApp Image 2017-06-11 at 11.34.11
WhatsApp Image 2017-06-11 at 11.34.11

מעצרו של בעל חברה תושב ביתר עילית הוארך לפני מספר ימים בעקבות חשד כי הוא קיזז חשבוניות פיקטיביות בהיקף של כ- 60 מיליון ש”ח. החקירה נגד בעל החברה החלה במחלקת הביקורת של מע”מ רמלה ולאחר מכן התקיימה בשיתוף פעולה עם חקירות מכס ומע”מ ירושלים.

כמפורט בבקשת המעצר, אליעזר שלמה לודמיר (31) מביתר עילית הינו מנהלה של חברת “ג’י.אי נדל”ן”. על פי החשד, לודמיר עשה שימוש בחשבוניות פיקטיביות ומזויפות, כאשר עד עתה אותרו חשבוניות מזויפות על שמן של החברות “מוזס עינת אחזקות בית כלל”, “א.ח.מ בנייה ופיתוח” ו”מודוס בנייה”.

כאמור, על פי החשד היקף השימוש בחשבוניות הפיקטיביות והמזויפות עומד כאמור על כ- 60,000,000 מיליון שקל והמס הנובע מהן הינו כ-10 מיליון ש”ח. בעלי החברות שעל שמן הוצאו החשבוניות נחקרו ומחקירתם עולה כי אכן מדובר בחשבוניות מזויפות שלא בוצעו בגינן שום עבודות. כמו כן, העידו בעלי החברות כי אינם מכירים את לודמיר ואת חברת “ג’י.אי. נדל”ן”.

עו”ד שרון פישמן, המייצגת את החשוד, מסרה: “החשוד מכחיש כל קשר לפרשה. החשבוניות שהחברה קיזזה הן אמיתיות ולא מזויפות או פיקטיביות וחפותו של החשוד תתברר לאחר שהתיק יתנהל לפני בית המשפט”⁠⁠⁠⁠

כאמור, מעצרו של לודמיר הוארך ב- 6.6 עד לתאריך ה- 11.6.

[pojo-sidebar id=”129”]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן