רשת ביגה ממשיכה להתרחב ומשיקה: סניף בקניון מלחה

רשת קפה ביגה ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף שני בעיר ירושלים, בקניון מלחה, כשר למהדרין. בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪
ביגה
ביגה

רשת קפה ביגה ממשיכה להתרחב ומשיקה סניף שני בעיר ירושלים, בקניון מלחה, כשר למהדרין. בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪.

הסניף ממוקם בקומה השלישית של הקניון. וישתרע על שטח של כ – 140 מ”ר הכולל גם מרפסת חיצונית הפונה לנוף. הסניף החדש יכלול סה”כ כ- 120 מקומות ישיבה.

סניף ביגה, יכלול מעדניית בוטיק על טהרת הבריאות, מאפים, עוגות, לחמים, ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים. במקום ניתן יהיה לקיים אירועים פרטיים חגיגיים, עם מנות שף. עוד יציע הסניף, אינטרנט אלחוטי, גישה לנכים וטייק אווי.

יאיר מלכה, מבעלי רשת ביגה: המגזר הדתי והחרדי מחפש בשנים האחרונות, חווית קפה איכותית בניחוח בינלאומי, בשילוב תפריט המושתת על מנות בריאות. וייתן מענה לעיר ירושלים. לדבריו: הסניף החדש יציע תפריט ייחודי המוצע בסניף, הינו על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות, ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעיים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום.

סניף ביגה מלחה יכלול בולנז’רי ייחודי, אשר יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ’ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרת בעבודת יד ונאפית בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים.

הסניף יציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה ,קימל, יטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לצד מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות, האדריכלים והמעצבים. מראה הסניף הינו בסגנון פריז שיק.

שעות פעילות הסניף:

א’ – ה’, החל מהשעה 08:30 ועד 22:00.
בימי שישי, החל מהשעה 08:00 ועד 14:00
ובמוצ”ש כשעה אחרי צאת שבת ועד השעה 23:00.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן