רובינשטיין למשרד הבינוי: שווקו 50% מהדירות בביתר ל”בני מקום”

על רקע השלמת ההליכים במשרד השיכון לשיווק 755 יח"ד בביתר עילית בשבועות הקרובים, דרש ראש העיר ממשרד הבינוי להגדיל את אחוז הדירות המשווקות ל"בני מקום", עד ל-50% מסך הדירות * רובינשטיין: "לתושבי ביתר המתגוררים בה כיום בשכירות, מגיעה עדיפות לרכישת דירה בעיר על פני אנשים מבחוץ"
מאיר-רובינשטיין-2.jpg.jpg
מאיר-רובינשטיין-2.jpg.jpg

בשבועות הקרובים צפוי משרד הבינוי והשיכון להוציא לשיווק 755 יח”ד חדשות, מדובר ביח”ד שכבר מופיעות באתר משרד הבינוי והשיכון, וההרשמה אליהם צפויה להיפתח בשבועות הקרובים.

על רקע זאת, נפגש השבוע ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין עם בכירי משרד הבינוי והשיכון, ודרש מהם לשנות את מתווה השיווק המיועד של היח”ד בביתר, כך שכ-50% מהדירות המשווקות, יהיו מיועדות ל”בני מקום”, היינו עבור זכאים המתגוררים כיום בביתר עילית.

לדברי רה”ע, “ישנם כיום בביתר אלפי תושבים המתגוררים בה בשכירות, זכאי דיור ע”פ הקריטריונים של המשרד. אין שום היגיון כי אנשים אלו יצטרכו להתמודד במכרזים על דירות בעירם, אל מול אנשים מכל רחבי הארץ. לתושבי ביתר המתגוררים בה כיום בשכירות, מגיעה עדיפות לרכישת דירה בעיר על פני אנשים מבחוץ. המינימום והאיזון הנכון הוא שיווק של 50% מהמכרזים לבני המקום”.

ביתר עילית מונה כיום למעלה מ-55,000 תושבים, והיד עוד נטויה במאות יח”ד הנמצאות בשלבי בנייה ושיווק שונים. כאשר רבים מתושבי העיר ממתינים להזדמנות לרכוש דירה בעיר מגוריהם.

במהלך חודש אב הקרוב יתקיים בעז”ה מעמד הנחת אבן הפינה לגבעה ג’ – הגבעה השלישית של העיר, אירוע בו צפויים להשתתף בכירים רבים. רבים מתושבי העיר ממתינים להזדמנות לרכוש דירה בעיר מגוריהם.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן