פרסום ראשון: מלחמות אגו בקופות החולים בביתר חשש לסגירתו של מוקד הלילה היחיד בעיר ובנוסף הפקרתם של 30 אלף לקוחות מאוחדת תושבי ביתר ללא שירותי רנטגן

קופת חולים מאוחדת אשר מפעילה את מוקד הלילה בביתר עילית ביקשה מקופת חולים לאומית שימוש זמני בתשלום בעקבות שיפוץ מכשיר רנטגן לאומית סירבה, בשיחות מנהלי השטח הועברו דרישה מצד לאומית לסגירת המוקד בתמורה לשימוש במכשיר הרנטגן • המכתב המלא בפנים
IMG-20170703-WA0083
IMG-20170703-WA0083

תחרות בין קופות החולים היא דבר מבורך, אולם נדמה כי לאחרונה התחרות בביתר עילית עלתה שלב ועברה מתחרות הוגנת לתחרות אשר יכולה עלולה בסוף לעלות בחיי אדם, כידוע עד לפני מספר חודשים הפעילה מאוחדת מוקד שבת מזה שנים רבות וסיפקה שירותים לכלל תושבי העיר גם ללקוחות כלל הקופות שרצו בכך באופן פרטי. בהמשך פתחה מאוחדת רצוף כל השבת בשיתוף קופות החולים מכבי וכללית בהסכם ישיר מול הנהלות הקופות.

לפני מספר חודשים נפתח מוקד רפואי של טרם בביתר בקופ”ח לאומית ואף קופ”ח מכבי וכללית החליטו לפרק את ההסכם עם מאוחדת ולהצטרף לטרם, בתגובה הרחיבה מאוחדת את השירות לטובת התושבים והפעילה מוקד רפואי במשך כל השבוע במשך כל שעות הלילה, וכעת קופות החולים מנסות לאלץ את מאוחדת לסגור את המוקד בשעות הלילה זאת בתמורה לכך שיספקו למאוחדת שירותי רנטגן בחדר רנטגן של לאומית לתקופה קצרה שבה מאוחדת מבקשת לשדרג את המכשיר שלה. כך עולה ממכתב רשמי שנשלח למנכ״ל משרד הבריאות.

במכתב מציין טל שאול מנהל מחוז ירושלים בקופת חולים מאוחדת כי בתקופה הקרובה מכשיר הרנטגן של הקופה יהיה בשיפוצים למשך שלושה חודשים וכי לאחרונה נעשו מספר פניות לקופת חולים לאומית לקבל שימוש בתשלום לטובת המבוטחים.

טל שאול הוסיף במכתבו כי משיחות בלתי פורמליות בין מנהלי השטח בקופות דרשה לאומית כי מאוחדת תסגור את מוקד הלילה היחיד בביתר שפועל מסביב לשעון , כתנאי לקבלת שירות הרנטגן, לאומית עומדת בסירובה על אף שמאוחדת מספקת שירות זה ללקוחות לאומית באזורים אחרים כמו בקרית ארבע למשל.

את המכתב חותם בקריאה למנכ”ל משרד הבריאות “לסייע בהסדרת המחלוקת כך שלא יפגעו מבוטחים בביתר ובקרית ארבע”

גורם בכיר במערכת הבריאות מסר לביתר עילית אונליין בתגובה: “זה פשוט שערורייה. גם אם יש מלחמות ומאבקים, אין שום סיבה לשחק בחיי אדם ולפגוע בבריאותם של תושבי העיר. מה שלא יהיה – בלאומית חייבים לתת מענה רפואי במצב כזה גם למבוטחי קופת חולים מאוחדת”.

מקופת חולים לאומית נמסר בתגובה “מכון הדימות של לאומית בביתר מעניק שירות לכ30,000 תושבי העיר, מבוטחי לאומית, מכבי וכללית. במצב הנתון אין למכון יכולת פיזית להכיל את קבלת מבוטחי מאוחדת מכיוון שייפגע השירות הניתן למבוטחים. יש לציין, כי לפני כחצי שנה פתחה “טרם” מוקד מקצועי ואיכותי המקבל את כל תושבי ביתר עלית החברים בכל קופות החולים, בשעות היום והלילה. מאוחדת החליטה להמשיך להפעיל מוקד למבוטחיה בלבד ולא להצטרף למוקד המשותף. אנו קוראים למאוחדת להצטרף יחד עם שאר הקופות לכדי מוקד אחד בעיר, ובכך לשפר משמעותית את השירות הניתן לכל תושבי ביתר עלית תוך איגום משאבים”.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

3 תגובות

  1. זה כבר מזמן שמאוחדת שולחת על כל דבר הכי קטן לחדר מיון האבסורד הגדול הוא שממול למאוחדת פועלת מרפאת טרם שיכולה לחסוך זמן רב ללקוחות
    אבל יש משחקי אגו לכן כל לקוחות מאוחדת נשלחים לחדר מיון אפילו אם הם מתעקשים ללכת לטרם
    זו סיבה מספיק טובה לעבור ממאוחדת

  2. השרות הלילי במאוחדת הוא על הפנים יש שמה ערבי 10 דקות לוקח לו לפתןח את הדלת! ואח”כ ישר שולח למיון כאילו הוא נמצא שם בשביל ךתת הפניות !

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן