סוף שבוע חינוכי

בהמשך לכנס החינוכי הגדול עם הרב אורי זוהר שנערך בעיר ע"י עיריית ביתר וארגון ערכים, התקיים בשבוע שעבר "סוף שבוע חינוכי" בטבריה, במימון מסובסד ע"י העירייה * עשרות הורים מביתר השתתפו בסדנאות ההדרכה החינוכית שניתנו בידי מיטב הרבנים והמומחים
wp-1484835030753.jpg
wp-1484835030753.jpg

משקיעים בחינוך הילדים: עשרות הורים מביתר עילית השתתפו ב”סוף שבוע חינוכי” שנערך במלון באלי בטבריה ע”י ארגון ‘ערכים’ ובסבסוד מיוחד מטעם עיריית ביתר עילית. הכינוס כולו הוקדש לסוגיה החשובה – “כיצד להתמודד עם נוער מתמודד”.

משתתפי הכינוס, מכל העדות, החוגים והקהילות, נהנו במשך כל השבת משלל הרצאות מקצועיות מפי גדולי הרבנים והמומחים לחינוך, בדגש על קבלת כלים להתמודדות עם נוער מתמודד.

מעבר להרצאות, היה גם נושא הדינמיקה הקבוצתית, שגרמה להרבה הורים לגלות כי לא רק הם מתמודדים עם שאלות בסוגיות חינוכיות. הגילוי הביא לשיח משותף ופורה בין הורים רבים בסוגיות החינוכיות שנדונו על סדר היום.

[pojo-sidebar id=”129″]

ההורים מצידם, הודו בכל פה ליוזמה ולשבת הייחודית, בפרט לרה”ע מאיר רובינשטיין, לסגנו ומחזיק תיק הנוער יהודה עוביידי, ולעוזר רה”ע יהודה דייטש, על היוזמה, הליווי והסבסוד. “עברנו מהרצאה להרצאה. הדברים ששמענו בהרצאות הללו פשוט שינו לנו את החיים. נפגשנו עם עשרות משפחות שלכולם ישנה את אותה הבעיה. כל אחד לימד והחכים את השני. פגשנו ציבור מכל הסוגים – חסידים, ליטאים וספרדים. היו שם בכיות ודמעות שהיו עצורים שנים, לצד דמעות של שמחה. כבר אנו מצפים מאוד לסדנת המשך”.

לדברי ראש מחלקת הנוער בעירייה הרב יוסף בן יצחק, נושא ההדרכה להורים הוא אחד הדברים החשובים ביותר על סדר יומו: “אני ניפגש עם הרבה הורים ע”מ לטפל בשורש הבעיה של הנוער באמצעות הדרכה להורים ולמלמדים. בין הפעילויות שאנו עושים בטיפול בנוער עצמו, ישנו גם החלק של ההדרכה להורים, כמו הדרכות פרטניות, הרצאות מומחים ופרויקטים כגון שבת ערכים בסבסוד העירייה. חשוב שהציבור יגיע ללמוד ולהבין, שקצת מאמץ בשלב מוקדם יכול לחסוך הרבה דמעות בהמשך”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

8 תגובות

  1. הרב בן יצחק היקר אשריך אתה עושה משהו מדהים ברכה והצלחה בכל

  2. הרס את העיר לא מטפלים בנוער כאן ולא נעלים מעניין לאיפה הכסף הולך

    1. אתם עושים עבודת קודש עם הנוער כל הכבוד אשריכם

  3. הרב עוביידי ובן יצחק עבודתכם היא מהלב ועל כן ההצלחה הגדולה בביתר. עלו והצליחו.

  4. מעניין לראות שהתגובות כאן מתחלקות לשני צדדים קיצוניים שונים..
    מצד אחד יש כאן שמשבחים ומהללים בכל פה וחינחון אפשרי את נשואי הכתבה… ומצד שני יש תקיפה אישית ומרמור ושנאה כלפי כל המערכת, ההסבר הכי הגיוני שקופץ לי לראש, הכל תלוי באיזה צד של העוגה אתה נמצא, ככל שתהיה קרוב לצלחת ככה ליקוקי התחת שלך יהיו יותר גדולים ארוכים ומתמשכים…

  5. מי שלא טוב שיעבור עיר .

    או שפשוט ימשיך לאכול את הלב

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן