שיא בביתר: 61,645 פניות למוקד העירוני

סיכום שנת 2018 במוקד העירוני של ביתר מעלה תמונה של שדרוג משמעותי בכל הפרמטרים של המענה לתושבים * מייד עם קבלת הפניה מקבל התושב מיידית הודעה כתובה או קולית על טיפול האגף הרלוונטי במפגע *סגרה"ע ומחזיק תיק כספים ופניות הציבור בעריש שמעיה בסיור במוקד העירוני: "בוצעה מהפכה אמיתית בשירות המוקד"
WhatsApp Image 2019-03-06 at 18.30.16
WhatsApp Image 2019-03-06 at 18.30.16

שיא של 61,645 פניות למוקד העירוני, נרשם בביתר בשנת 2018, כך דווח בסיור מיוחד שערך סגן רה”ע ומחזיק תיק כספים ופניות הציבור ה”ה בעריש שמעיה במוקד העירוני, יחד עם מנהל המוקד יוסי פקשר.
ע”פ הנתונים שהציג פקשר, בשנת 2018 התקבלו במוקד העירוני מספר שיא של 61,645 שיחות נכנסות, כאשר ל- 28,450 שיחות חזרו במוקד. מתוכם, נפתחו 14,393 פניות לטיפול בנושאים שונים.
העלאת רמת השירות במוקד מתבטאת גם בנתונים נוספים. בשנה האחרונה עלה אחוז המענה במוקד מ70% ליותר מ90%. לנוכח הגידול, התווסף בחודש האחרון מוקדן נוסף למשמרת הבוקר, שמסייע במענה לגידול במספר השיחות הנכנסות למוקד בשעות אלו.
בנוסף, מספר מנהל המוקד יוסי פקשר, “עם סיום הטיפול בפנייה, מקבל התושב הודעה מיידית – כתובה או קולית על סיום הטיפול מצד האגף הרלוונטי, בנושא שלגביו נפתחה הפנייה”.
המוקד העירוני מהווה זרוע משמעותית של העירייה בכל הנוגע לשירות. בנוסף, מטפל המוקד בדברים כמו קביעת תורים מראש לאגף הגבייה, שירות שהחל לפני מספר חודשים וכבר תפס תאוצה.
כחלק ממהפכת השירות, נכנסו למוקד תוכנות מתקדמות שפותחו במיוחד לפי המפרט שהציגה עיריית ביתר, תוכנות אלו מהוות מוקד התעניינות ומביאות לעיר משלחות סיור לימודיות מערים אחרות ואף מחו”ל.
“מה שקרה במוקד זו מהפכה אמיתית, כחלק מהמהפך הכללי בשירות בעירייה”, אומר סגרה”ע ומחזיק תיק פניות הציבור בעריש שמעיה, “ואנו ממשיכים לחפש דרכים נוספות לשדרוג, כולל הטמעת טכנולוגיות מתקדמות”.
לדברי רה”ע רובינשטיין, “המוקד המשולב של ביתר מהווה מודל לרשויות אחרות המגיעות ללמוד ממנו טכניקות מתקדמות. גם כיום הפיתוח נמשך כל העת, ואנו משמשים ראש חץ ברמת המוקד וממשיכים כל העת לממש רעיונות נוספים”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן