משתדרגים: עשרות אוטובוסים חדשים של חברת ‘קווים-עילית’ הגיעו לעיר

אוטובוס - קווים
אוטובוס - קווים

לקראת תחילת כניסתו לתוקף של מכרז התחבורה החדש, החלה חברת קווים-עילית בהחלפת צי האוטובוסים העירוני, לאוטובוסים חדשים ומתקדמים, ברמה הגבוהה ביותר. חלק מהם יהיו אוטובוסים מפרקיים, וגם כמה היברידיים.
ביום שישי הגיעו לעיר בבת אחת כמה עשרות אוטובוסים חדשים, עירוניים ובינעירוניים, כשאת פניהם קיבלו בחניון החברה ראש העיר ומנהלי חברת קווים-עילית.

 

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

6 תגובות

  1. וכמובן ששום כלי תקשורת ביתרי לא יספר לכם את האמת, שבמקביל לרכישת כמה עשרות אוטובוסים חדשים, החברה עשתה שינויים קוסמטיים חיצוניים לאוטובוסים שכבר כמה שנים כאן בשירות, והיא תפעיל גם אותם במכרז החדש.

    בניגוד להבטחות של ציון פת בפסח תשעו, אין בכוונת החברה להחליף את כל האוטובוסים ואנחנו נמשיך ליסוע באוטובוסים ישנים שרק נצבעו מחדש.

    אכן חלק נקנו חדשים, אבל רבים רבים מהאוטובוסים הישנים שמלאים תקלות, ימשיכו להסיע אותנו ואיש לא יספר לכם על כך.

    אתם מוזמנים לראות בקו 3 אוטובוס אחד כזה ש”שופץ”, אוטובוס שנוסע בביתר כבר כמה שנים, ורק צבעו אותו, שמו לו פלאזמה יפה ונקודות USB, אבל כל השאר זה כמו לפני כן.

  2. חבל חבל

    כנראה שאתה תושב חדש, ועל רע בשירות תחבורה ציבורית לא שמעת ולא הרגשת.

    אני גר 25 שנה בביתר התחבורה יוצאת היום בתדירות כ”כ גבוה עד כדי כך שזה שמקשה לעסקים בביתר להתפתח. תושב ביתר לא מספיק לחושב פעמים והוא כבר על האוטובוס בכביש המנהרות, בדרך לחנות בי-ם.

    תראה איזה שיירות של רכבים חונים כל יום בכניסה לעיר של תושבים שעובדים בירושלים. כי חבל!! להם לבזבז דלק עבור נסיעה קלה מהירה ויעילה באוטובוס.

    התקלות שיש פה ושם, הם כלום לעומת השירות שקיים בתחבורה הציבורית ”בישראל”. אין עוד חברה שחושבת כ”כ הרבה על התושבים על כל גווניו, אם זה אירוע מפלגתי קהילתי או של היהדות החרדית וחגים. בכל פעם מתגייסת במלוא המרץ כדי ש’תושבי ביתר’ יקבלו את השירות הטוב ביותר שרק שייך.

    לשם כך אביא כמה דוגמאות עד כמה באמת, ‘אכפת להם’ מאיתנו, וטוב שההגה בידיים של ‘קווים עילית’

    א. מוכר לכלנו מערך המוקדים שיש כל שנה בפורים [וימי דפגרא]. הממציאים של הרעיון ומהם הועתק לכל הערים בארץ [עם מודעות ענק בעיתונים וברחובות על הסדרי התנועה בפורים וכו’ וכו’] בניצוחם של ‘משרד התחבורה’ הם ‘חברת עילית’.

    ב. מערך ההסעות לציון הרשב”י במירון שחברת עילית נלחמה בשניים שנה שעברה [ע”ו] כדי להפעילו ורק!! כדי לתת שירות לתושב [אולי קצת הרוויחו. כאב ראש ודאי היה להם].
    נציין לשבח השנה שהיה בלאגן בחניונים ציון פת בעצמו היה בשטח עם הנוסעים ועשה כל מה שיכל כדי שיקבלו את מבוקשם ויגעו במהרה הביתה. [אנשים ראו איך שצילם את הפרשי המשטרה ורותח מזעם ”זה הנוסעים שלי” הם טרוריסטים?! הם רוצים להגיע הביתה!

    אז לך תושב ביתר תסתכל על הכוס המלאה! ולא על 3% שנשאר ריק.

    בזמן בביתרתור אמרו שכדי לדעת את הדרך לביתר צריך להסתכל לצדדים ולראות אוטובוסים תקועים של ביתרתור. וד”ל.

  3. החלטת שאני תושב חדש…

    אני גר כאן עוד מתקופת ביתר תור, עברתי כמה שנים איתם, אז אין צורך ללמד אותי את ההיסטוריה.

    אז בא תשמע עוד סוד “קטן” שמסתירים ממך כבר 10 שנים, חברת עילית וחברת קווים שייכים ב50% לאותו זאב הורן מביתר תור….. אלא מה ההבדל? שכעת אין מוגני ירי, אבל לפי ההתנהלות שלהם ב3 השנים האחרונות, זה מידרדר והולך, ויעידו על כך דוחות הבקרה החצי שנתיים של משרד התחבורה.

    לפי מצב התחזוקה המזעזע של עילית בשנים האחרונות, אם הם היו משתמשים במוגני ירי כמו ביתר תור, גם היית רואה אותם תקועים כל היום, אז לא חכמה להשוות בין הדברים.

    יותר מכך, בזמן ביתר תור כולנו התקוממנו על האוטובוסים הישנים והתרגזנו למשמע התירוץ שזה בגלל שאין תקציב למוגנים, והנה בעילית מסיעים אותנו עם כלים בני 10 שנים!!! בלי התירוץ של מוגני ירי.

    וכי בגלל שהם נותנים תדירות יחסית טובה, אז מותר להם לזלזל בדברים אחרים שמגיעים לנו? מותר להם להסיע אותנו בכלים תקולים ומיושנים?

    ובפרט שציון פת הבטיח שהם מחליפים את הכל, והנה לא דובים ולא יער, בעוד 2 שנים כשהעירוניים ש”שופצו” יתחילו לקרטע, אז כבר יהיה מאוחר להתקומם.

    לגבי מירון – גש תברר בבקשה במשרד התחבורה למה התעכב הפעלת קו שבועי למירון, האם עילית התחננה להפעיל או להיפך…. ותפסיק לקנות את ה”לוקש” שהיא התחננה לקבל את לג בעומר בשביל לתת שירות… היא התחננה לזה בגלל סיבות ברורות וידועות למי שמצוי בעניינים.

    כן תבדוק בבקשה כמה תלונות יש על הקו לב”ב ומב”ב על מקרים שהאוטובסים לא מעלים והחברה לא מתגברת כמפי שהיא מחוייבת בתנאי הרשיון, כמה פעמים אוטובוס אחרי אוטובוס מדלגים על נוסעים בתחנות האחרונת בי-ם בשעות הערב? בקווים להר נוף ובית וגן יצאת פעם לבדוק כמה אנשים נשארים בתחנה אחה”צ?

    אני יודע להסתכל על הכוס המלאה, אבל אני גם יודע לא לקנות את היחצנות שמאכילים אותנו, ולשים לב להידרדרות החמורה בשירות בשנים האחרונות, והגיע הזמן שתקום קול זעקה שתבלום את ההידרדרות ותחזיר את השירות שלהם כפי שהיה עד לפני 3 שנים, שכן אחרת אנחנו נצטער על כך מאד מאד בשנים הקרובות.

  4. ראית את האוטובוס שנשרף ביום ראשון? אתה רוצה עשרים כאלה בעוד 5 שנים?

  5. חבל שבמודיעין עילית חידשו את המלאי אחרי 5 שנים ב9 אוטובוסים בלבד…..

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן