משרד פרסום חדש, ציורים על הפגא’ז, ופעילות ביתרית בכנסת ישראל

מה חיפש יו"ר צעירי חב"ד בביתר, ואיך התקיימה שבע ברכות ללא הכלה? מי נצפה על המסך בערוץ 20, ומה הוא עולל לנתניהו יממה קודם לכן? מהו פרויקט הגמר ששבה את עיני כולם, ואיזו חנות ביתרית תפתח סניף באוקראיינה לקראת ראש השנה? – סוגרים שבוע עם השטעטל
WhatsApp Image 2018-06-05 at 01.17.11
WhatsApp Image 2018-06-05 at 01.17.11

שבע ברכות התורה
חגיגות הכנסת ספר התורה של האסטרטג חיים קליגר עדיין לא נדמו, וכמעין שבע ברכות נערך השבוע התוועדות מיוחדת בביתו של קליגר בהשתתפות יו”ר צעירי חב”ד ר’ יוסף יצחק אהרונוב. מתברר, שהאחרון מרבה להתייעץ עם קליגר ורבים ממהלכיו האסטרטגים הם פרי מוחו של מיודעינו. אהרונוב שנבצר ממנו להשתתף באירוע של הכנסת ספר התורה התוועד בביתו במשך שעה ארוכה יחד עם קרובים וידידים.

ומקליגר לקליגר, השבוע נצפה אהרן קליגר עורך עיתון בקהילה כשהוא משוחח ארוכות עם יו”ר ש”ס אריה דרעי, ניכר היה כי לא על ספינים מפלגתיים מדובר אלא על משהו חשוב יותר. יודעי דבר מספרים כי בשיחה זו עלה זכרו של ר’ משה רייך ידידו הקרוב שנלב”ע זה עתה.

משרד פרסום לנגר
התמונה עם דרעי צולמה על ידי מלך הסטטוסים צבי אריה לנגר שהחליט השבוע לצאת רשמית כפלטפורמת פרסום לכל דבר ועניין. לנגר חשף את כמות הצופים בסטטוס (414 אם שאלתם) והציע קבל סטטוס ועדה את אופציית הפרסום. השטעטל גישש ולעת עתה המחיר הוא 200 ₪ לסדרת סטטוסים הכוללים פרשנות על החנות והמוצר.
מה שמעניין הוא שבמהלך השבוע העלה לנגר סלפי עצמי עם ראש העיר רובינשטיין ועוזרו יהודה דייטש,

האם אנו עדים לתחילתו של קמפיין בחירות פרסומי? כמו כן סלפי עם ענק הזמר הברסלבי שולי רנד שהוציא השבוע שיר חדש. העיקר שיהיה בהצלוחה.

חתונה של קודש
השבוע התחתן שניאור זלמן וובר, בנו של הרב עידו וובר ואחיו של העיתונאי אריה ארליך. בכירי הברנז’ה של העיתונות החרדית התייצבו לאחל מזל טוב לאח הנרגש, כמו כן נצפה הכתב יאיר שרקי הזכור לטוב מברוקלין של קודש והצלם שלומי כהן. הרגשות של ארליך גאו על גדותיהם, ובטור חינני ומשובח במיוחד התפייט האחרון מעל דפי עיתון משפחה, ותיאר בפרוטפרוט את מסע התלאות של המשפחה החסידית בדרך אל אולם השמחות וממנה. שווה קריאה.

צילום: שלומי כהן

אמנות של שכן
ידידו ושכנו של הצייר מוטי הלר התעצל זה מכבר לנקות את רכבו והשבוע החליט מוטי ללמד אותו לקח. תוך דקות ספורות הפך חלון הפגוש לגלריה אמנותית של איורי אבק שכללו את ראש הממשלה בנימין נתניהו במגוון ויריאציות.

אגב ביבי ומוטי, השבוע נצפו ציורי הקומיקס של מוטי הלר מעל ערוץ הבית ערוץ 20

ואחרון להלר, בתחילת השבוע הוא התחדש בפינת לימוד חדשה במרפסת שכוסתה בדשא סינטטי על ידי ידיו האמונות של ידידו הקרוב אלחנן שטרנהל. אנו מאחלים למוטי שיזכה לעשות שטייגן כמה שיותר.

ביקור מיוחס
הכנסת זכתה השבוע לארח את תלמידי ישיבת חב”ד שבאו לבקר ולשוחח עם ח”כ האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ. הבחורים קיבלו שיעור קצר בשלש השלימויות ואיחלו לסמוטרי’ץ הצלחה מרובה בגשמיות וברוחניות.


האירוח סודר ע”י יו”ר המטה החרדי באיחוד הלאומי ר’ יעקב מיוחס שנצפה השבוע לצד יקי הרשקופ בדיון ער על עתידו של המקום השני בפריימריז החבד”י.

פרויקט גמר באוגנדה
אגב הרשקופ, השבוע התקיים פרויקט הגמר של לומדי הקורס לצילום בפרוג, פרויקט אחד ששבה את עיני כולם הוא זה של שירה הרשקופ בתו של חבר המועצה, שתיעדה את חיי תושבי אוגנדה בביקורם בפסח האחרון.

משקפיים נאמנות
נתי נאמן מתנדב ידידים יצא השבוע לקריאה של רכב תקול, ובהגיעו למקום פגש הוא את הבעלים של חנות אופטיקינג ורכבו המושבת, לאחר פעולות מצילות חיים התעורר הרכב והשניים נפרדו לחיים ולשלום לא לפני שסיכמו על התאמת משקף לנאמן. תתחדש נתי.

אור בהירות הדרך
יוסי חרז מביפון נצפה השבוע שופך שיח בציונו של הרה”ק רבי נחמן מברסלב זיע”א. השטעטל חושף כי נסיעתו לאוקראינה הייתה בשל תכניתו לפתוח סניף של ביפון ברחוב הראשי פושקינא שבאומן, בימי ראש השנה הקרבים ובאים, בסניף יוכלו לרכוש סימים ישראליים ואוקראינים, כמו כן ימכרו במקום אביזרים שונים ומכשירי סלולר. בהצלחה יוסי.

א טענצל
ואם כבר אוקראיינה, השבוע התכנסו חסידי אלכסנדר לועידה מיוחדת בעיירת מזיבוז שהוקדשה כולה לחסידות ולתורמים הנכבדים, את הועידה הפיק אמן הדינרים מרדכלה רבינוביץ מבעלי טיפ הפקות. במקום נצפו הצלם אלי סגל ועוד תושבי ביתר שהפליאו בריקוד מיוחד לקול צלילי הזמר של מנגני השוק.

ברכה של מלך
ונסיים במלך זילברשלג שפגש השבוע את ברכי הקטנה בתו של רוזנבוים מאקסלוק אח של היחצ”ן יוסי רוזנבוים. יחד ישבו הם על כסאות האוטובוס ושוחחו בעניינים העומדים ברומו של עולם.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן