מגשרים • סיום קורס גישור בביתר עילית

WhatsApp Image 2017-04-07 at 07.50.13 (1)
WhatsApp Image 2017-04-07 at 07.50.13 (1)

אמש (חמישי) התקיים טקס סיום ‘קורס גישור’ וחלוקת תעודות למגשרים במעמד ראש העיר, נציגי מכון גבים ונציגי עיר ללא אלימות.

את הפרוייקט הוביל ויזם סגר”ע ביתר עילית ר’ יהודה עוביידי במסגרת ‘איגוד קהילות הספרדים’ יחד עם ראש העיר ר’ מאיר רובנשטיין. בקורס השתתפו כ-25 ראשי קהילות, מחנכים, ומדריכי נוער. את הקורס (60 שעות אקדמיות) הוביל המגשר הבכיר ברק גולן בו העביר סדנא בנושא הגישור ובין היתר התנסו המשתתפים בסימולציות רבות ומגוונות בתחום הגישור.

בטקס הסיום דיבר ראש העיר ר’ מאיר רובנשטיין “העבודה הזו היא חשובה מאוד לדעת איך לגשת לכל אחד ואחד ולהשכין שלום בתוכנו כפי שלימדונו חז”ל, הדבר מבורך ואני שמח שהגעתם לקו הסיום בהצלחה”

סגר”ע ר’ יהודה עוביידי אמר בטקס “זו רק ההתחלה הרצון שלנו הוא להגדיל ולהגביר את המודעות בנושא למען טובתם של כלל התושבים בעיר ובכלל, ההצלחה נזקפת גם לזכותו של המגשר גולן ברק שהעביר את הסדנא בצורה מבריקה ומעוררת השראה, יישר כח”

מנהל על”א ביתר מאיר אגאי “התחלנו עם התוכנית הזו בשיתוף עיר ללא אלימות ומחלקת חברה ונוער והגענו להשגים גדולים מאחל הצלחה רבה לכולם”.

[pojo-sidebar id=”129″]

המגשר גולן ברק שהעביר את הקורס אמר “הופתעתי מהעוצמה הגדולה שיש בכם, כשהתחלתי וראיתי את כל הראשי קהילות סביבי חששתי לרגע אך ככל שעבר הזמן לא רציתי שזה יפסק, יש כאן קבוצה של מגשרים מקצועיים שיתרמו רבות לתושבים ולכל מי שיזדקק לסיוע בנידון”

בקורס השתתף מיכאל נקי ח”מ אמר “קורס גישור נותן הרבה כלים להתמודדויות רבות בהם נבחרי ציבור ומי שעומדים בראש הקהל מתמודדים, מדובר בצעד מבורך מאוד יישר כח לכל המארגנים והעוסקים במלאכה”

חיים טרוזמן מהמשתתפים בקורס סיכם “מה שנלמד במהלך הקורס מסייע רבות גם בחיי היום יום בסיטואציות שונות, בשם כלל המשתתפים
טרוזמן בדבריו הוסיף: אנו מודים לראש העיר ולסגנו ר’ יהודה עוביידי על היוזמה הברוכה למען הכלל יחד עם עו”ס קו”מ פנחס וייס ועל”א ר’ מאיר אגאי, ותודה מיוחדת למגשר גולן ברק על הייחודיות הנדירה והמקצועיות שבו, תודה”.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן