מאחרי הקלעים: הדפסת תמונות על מגנטים

גם המקרר שלכם בבית מלא בתמונות על מגנטים מאירועים שהייתם בהם? הנה כמה עובדות חשובות על התהליך של הדפסת תמונות על מגנטים
מגנה - הדפסת תמונות על מגנטים, תמונה על מגנט.jpg
מגנה - הדפסת תמונות על מגנטים, תמונה על מגנט.jpg

מכירים את זה שאתם מגיעים לחתונה ובר מצווה וקולטים שיש שם צלם תמונות על מגנטים ויש כאלה שנדבקים אליו כמו מגנט ואתם מחכים שהוא יגיע אליכם, אבל אז כשהם מסיימים את הסשן צילומים איתו הוא יוצא מהאולם. וחוזר אחרי 20 דקות עם תמונות על מגנטים. במאמר זה אספר לכם מה הוא עושה בזמן הזה, שאתם ממתינים לתמונות שלכם, מה שנקרא הצצה אל מאחרי הקלעים של תעשיית הדפסת תמונות על מגנטים.

כל צלם מגנטים מגיע עם ציוד מויחד להדפסת תמונות על מגנטים, הכולל בדרך כלל מצלמה, מדפסת להדפסת תמונות, מכונת למינציה, גליוטינה, ניירות פוטו, נייר למינציה, מחשב נייד, ודיו צבעוני למדפסת.

תהליך ההדפסה הוא לא מסובך אך דורש מיומנות. תחילה יש לבחור את התמונות הטובות והרצויות להדפסה על מגנטים, מטבע הדברים באירועים הצלם מצלם כל תמונה מספר פעמים וכאן נדרשת המיומנות לבחור את התמונות הטובות והמועדפות כדי שנוכל להדפיס על מגנטים.

לאחר בחירת התמונות, עוברים לשלב הבא. הזנת התמונות בתוכנת עריכת תמונות בהתאם לפריסה הרצויה. בדרך כלל הדפסת תמונות על מגנטים ברוב האירועים היא בגודל 10*8 ס”מ. לאחר בחירת הגודל בדרך כלל שמים גם מסגרת באופן אוטומטי באמצעות תוכנה לעריכת תמונות להדפסה על מגנטים.

לאחר הדפסת התמונות על נייר פוטו להדפסת תמונות, צלמים שמשקיעים דואגים לעטוף את התמונה בלמינציה כדי לשמור על איכות הדפסת תמונות על מגנטים לאורך זמן כך שלא יתבלו. אחרי שצלם המגנטים שם למינציה מגיע השלב של הדבקת המגנטים. כמו שיש שף נייר כך יש דף מגנט. מדביקים את התמונות שהודפסו על המגנט. לאחר מכן חותכים בגליוטינה בהתאם למידות, תהליך זה שורש מיומנות של דיוק והוא חשוב מאוד בתהליך הדפסת תמונות על מגנטים.

השלב האחרון הוא לשים את התמונות שהודפסו על מגנט על גבי הלוח מגנטים באולם האירועים ולראות את מאות האורחים מחפשים את התמונות המודפסות שלהם על המגנטים.

הידעתם? לא רק באירועים קיימת התופעה של הדפסת תמונות על מגנטים. כיום קיימים מספר אתרים ברשת שמספקים שירותי הדפסת תמונה על מגנט עם משלוח בדואר, כמו אתר מגנה המאפשר להדפיס תמונה על מגנט במגוון גדלים ומסגרות לבחירה. מה עוד אפשר להדפיס על מגנטים? הכל באתר מגנה ניתן למצוא גם שלט מגנט לדלת הבית במגוון עיצובים ועוד מוצרים נחמדים עם הדפסה על מגנט.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן