מאוחדת חנכה מרפאה חדשה בשכונת התמר בביתר עילית

במרפאה ניתנים שירותי רפואת משפחה וילדים לצד שירותי מעבדה, אחות ומזכירות * ד"ר יובל וייס מנהל המחוז: "מאוחדת, אינה מתפשרת על הנגישות ומאפשרת לכולם לקבל את השירות בכל שכונות העיר בנגישות גבוהה ובקרבה לבית"
סניף קופת חולים מאוחדת (אילוסטרציה) | צילום: ביתר אונליין
img-20181004-wa00673751866156215268707.jpg

מרפאה חדשה של מאוחדת נחנכה השבוע בשכונת התמר בביתר עילית, אשר מצויה בתנופת פיתוח והתרחבות. מנהל השיווק הר’ משה ברים מציין שכבר לפני מספר שנים כאשר רק החלו התכניות להרחבת העיר באזור גבעה B הנהלת המחוז קיבלה החלטה נבונה ולקחה את השטח המסחרי היחיד באזור בגודל של מאות מטרים ועכשיו ב”ה קוצרים את הפרות וחונכים מרפאה מרווחת תקנית היחידה באזור לטובת ורווחת תושבי האזור.

את המרפאה בחרה הנהלת המחוז לקרוא בשם “הדבש” כהמשך למרכז הרפואי הגדול “תמרים” הממוקם בלב הגבעה .
במרפאת מאוחדת החדשה יינתנו שירותי רפואת משפחה וילדים, שירותי מעבדה ואחות ומזכירות.

מרפאת הדבש בביתר

את השירות במרפאה החדשה ברחוב הרב יעקב מוצפי יעניקו ד”ר נועם אופק מומחה ברפואת משפחה המתמחה גם בדיקורים יבשים וד”ר יותם אלמגור רופא ילדים ממחלקת פגים בבי”ח הדסה עין כרם. מנהלת המרפאה היא הגב’ י. הרברט.

ממאוחדת נמסר כי בעתיד יוענקו גם שירותי רפואה מקצועית, שירותי מוקד שבת ולילה וכן מעבדת בילרובין – שירות חשוב ונחוץ לתינוקות.

לקוחות מאוחדת בביתר עילית נהנים מפריסה של ארבעת מרפאות מאוחדת בשכונות העיר. מרפאת תמרים המנוהלת ע”י גב’ ח. סלומונס, מרפאת חיד”א מנוהלת ע”י הגב’ ל. קיפניס, מרפאת הדס בניהולו של ד”ר אריאל חלמיש ומרפאת הר”ן בניהולה של הגב’ ר. לוי.

לרווחת התושבים בעיר אף פועלת מרפאה חדשנית לקידום הבריאות המצוידת במיטב החידושים ובה ניתנים בין היתר שיעורי התעמלות המותאמים לכלל האוכלוסייה וכן סדנאות רפואה שונים ובהם סכרת, גמילה מעישון ועוד.

בביתר עילית פועל מידי ערב מוקד חירום רפואי רצוף בכל שעות הלילה , במרפאת החיד”א בין השעות 19:00-23:00 בו ניתנים שירותי רופא, אחות, מעבדה, רנטגן ובית מרקחת ובהמשך הלילה במרפאת הר”ן משעה 23.00 רצוף כל הלילה עד 06.00 בבוקר

גם בשבת יכולים תושבי ביתר עילית לקבל את שירותי הרפואה במוקדי השבת הפועלים תחת כללי ההלכה, במרפאת החיד”א מיום ו’ בשעה 14:00 ועד מוצ”ש בשעה 23:00 ברציפות. במוקד זה ניתנים שירותי רופא, אחות, מעבדה ומוניטור.
במרפאת הר”ן פועל מוקד השבת של מאוחדת מכניסת השבת ועד 23:00 ובשבת קודש מהשעה 10:00 בבוקר ועד צאת השבת.

מנהל המחוז ד”ד יובל וייס: “העיר ביתר עילית מצויה בתנופת התפתחות, ומאוחדת, כמי שאינה מתפשרת על הנגישות, מאפשרת לכולם לקבל את השירות בכל שכונות העיר בנגישות גבוהה ובקרבה לבית. הקמת מרפאה זו הינה נדבך נוסף של שירות מצוין ללקוחות”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

2 תגובות

  1. חייבים דחוף מוקד שבת באיזור. אי-אפשר כל פעם ללכת עד הר”ן.

  2. אין על יותם הרופא הכי מדהים ומסור!!!!!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן