לשכת ראש העיר ביוזמת סיוע לעסקים בביתר: עסקי עירך קודמים

תחת הכותרת "עסקי עירך קודמים", יוצאת לשכת ראש העיר רובינשטיין, בשיתוף עם פורום בעלי העסקים בעיר, בשורת פעולות לחיזוק העסקים בעיר * הצעד הראשון: יום עיון מקצועי לבעלי העסקים בשורת נושאים: שיווק בעידן הנוכחי, פרסום מיטבי וניהול מכירות נכון
IMG-20170707-WA0009
IMG-20170707-WA0009

איש את רעהו יעזורו: לשכת ראש העיר בשיתוף פורום בעלי העסקים בביתר עילית, יוצאת לעזרת בעלי העסקים העיר, בשורת מהלכים רחבי היקף לחיזוק העסקים בעיר, ובהגברת הקניות ע”י התושבים בתוככי העיר.

“מחזקים את העסקים – קניות עושים רק בביתר עילית”, זה המוטו שמוביל את היוזמה, שמטרתה חיזוק העסקים בעיר, דבר שיביא לא רק חוסן כלכלי לעסקים, אלא גם יוביל להגברת התעסוקה בתוך העיר, השרי עסק משגשג ומתפתח, יכול לקלוט עובדים נוספים.

כחלק מהמהלך, ייערך יום עיון מיוחד לבעלי העסקים בעיר, “יום העסקים”, שייערך ביום שלישי, ב’ אב (25.7.2017(  באודיטוריום העירוני ברח’ ברסלב 5.

למשתתפים יינתנו הרצאות מקיפות בידי בעלי מקצוע, בשורת נושאים: שיווק בעידן הנוכחי, פרסום מיטבי וניהול מכירות נכון, על מנת למקסם ולמצות את הפוטנציאל העסקי של כל אחד, ועוד. בשלבים הבאים ייתכנו גם הרצאות נוספות בנושאים שונים, כמו מיסוי ומשפט.

לכתב ביתר עילית נודע כי בהוראת ראש העיר כל הספקים למיזם המיוחד יהיו בעלי עסקים תושבי ביתר עילית, כשבשלב הראשון את הגרפיקה והמיתוג למיזם מבצעת רחלי ברנשטיין מנהלת סטודיו ארטופ. מיתוג בולט לעסקים.

לדברי ראש העיר מאיר רובינשטיין, לצד מהלכים עתידיים רחבי היקף, כמו ההתקדמות הגדולה בהקמת אזור התעשייה ‘היער האנגלי’, משקיעה העירייה מחשבה רבה גם לחיזוק העסקים הקיימים כיום. השלב הראשון הוא מיצוי כח הקנייה של תושבי העיר והדאגה לכך כי יבוצעו בתחומי העיר. בשלב הבא ייתנו קמפיינים ע”מ לעודד את תושבי הסביבה לבצע את קניותיהם בביתר, ולחזק את מקומה של ביתר כבירה העסקית האזורית של גוש עציון.

 

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן