טור דעה: כבר 5 ימים בלי אבנים – המאבק צובר תאוצה

בצל השקט המדומה מתגבשת תנועה של תושבים, המטרה המשותפת מגשרת על הפערים
WhatsApp Image 2017-02-16 at 21.42.40
WhatsApp Image 2017-02-16 at 21.42.40

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=MbRj08inxW0[/embedyt]

 

זה לא סוד, ביתר עלית עיר חרדית בשטחי יו”ש. זה לא סוד, צור הדסה ישוב חילוני לא בשטחי יו”ש. זה לא סוד כי בישראל 2017, ישנם מתחים בין חרדים וחילונים, בין שמאל לימין ובעצם כמעט בין כל מגדר למגדר אחר יש חילוקי דעות.

אתמול, בהפגנה, איחדנו כוחות במפגן כוח נהדר. כל הצדדים והפינות איחדו כוחות במטרה משותפת. הפגנה של אחדות וקירוב לבבות עם מטרה אחת. אתמול עמדנו כתף אל כתף והבענו מחאה בשיירת מכוניות ראשונה החודש בעוקף חוסאן.

הפגנת הכוח הזאת, שלי היתה הזכות לקחת בה חלק, עושה כאן משהו יפה. אם לשניה נניח את עניין עוקף חוסאן, אבנים ומחבלים בצד, אולי נוכל להבחין מבעד למסך הערפל ועשן הבקתב”ים, יש כאן התגבשות מעניינת. קורה כאן משהו מיוחד.

תושבי ביתר, צור הדסה וישובי הסביבה, מצאו מכנה משותף ויוצאים למאבק משותף. פעם ראשונה שדעות פוליטיות מונחות בצד. כולם מאוחדים עם בקשה פשוטה – רוצים לחיות בשקט.

ישכילו לעשות תושבי חוסאן ויוקיעו מקרבם את בני הבליעל, את המחבלים השפלים שזורקים אבנים על אזרחים מתוך רצון להרוג. ישכילו אם ינטשו את דרך הטרור וימצאו מכנה משותף איתנו התושבים. לטוב ולא לרע. בשקט בלי בלאגן.

גם מוסלמי אדוק, הדבק בג’יהאד, היה מבין כי במלחמה כזאת אין לו סיכוי לנצח. מול עם ישראל מאוחד, אין לאף אחד סיכוי. את זה, כולם יודעים והגיע הזמן שגם בחוסאן יבינו שמטרור האבנים יצא להם רק רע.

ההפגנה הגדולה שתתקיים ב22.2.17 (ותצא מצור הדסה בכוח משותף של תושבי ביתר, צור הדסה, מבוא ביתר, נס הרים, בר גיורא, ומטע) היא מפגן כוח אדיר בעבור תושבי האזור. אלו יהיו שעתיים בהם כל תושב שיצטרף למפגינים יכפיל את כוחנו.

באותו יום רביעי כאשר נצליח להוציא את כולם לרחוב בעזרתו יתברך. באותו היום זה ייפסק. אם מדינת ישראל לא תשקיע את הכסף וצהל לא יגביר את המאמצים כדי לעצור את הטרור, אז מפגן הכוח העצום של תושבי האזור יפחיד אותם ויעצור את טרור האבנים. יש שקט כבר 5 ימים. זה הזמן שלנו! זה הרגע!

הגיע הזמן, מפסיקים לפחד ויוצאים לרחוב!
כוחנו באחדותנו – עם ישראל חי!

הכותב תומר כהן הינו תושב מבוא ביתר ומראשי ועד הפעולה.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

5 תגובות

  1. רק בדרך הזאת הצבא ישאר בשטח כל הזמן אסור להפסיק את ההפגנות כולם באים ביום רביעי ב 22 בשעה 4 להפגנה בעוקף

  2. חחחח
    האבנים הפסיקו בגלל הקור והגשם, למחבלונים קר לצאת מהבית, חכו להתחממות (ת״מ).

  3. יש לי דרך עוד יותר טובה להפסיק את זריקת האבנים:
    שרבני ביתר עילית (וראשי הישובים האחרים) יקראו לכל התושבים להפסיק לפרנס את תושבי הכפר הרצחני לפחות עד שיהיה שקט- אף אבן לא תיזרק.
    ברגע שהציבור הערבי יבין שכל הציבור נפגע, ולא רק היהודים, יהיה להם אינטרס לעצור את האבנים.
    אם הם זורקים אבנים, והיהודים מגיעים למוסך בכפר כדי לתקן את הרכב, זה ממש עסק משתלם….

  4. עינת צודק אני איתך בזה מקוה שיהיה חרם נגד כפר חוסאן

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן