חוזרים לבית הספר עם רשת ‘ביג שופ’

ביג-שופ-חזרה-לבית-הספר
ביג-שופ-חזרה-לבית-הספר

רשת ביגשופ , מזמינה אתכם לחזור בכיף ללימודים עם הפריטים הכי שווים במחירים הכי לוהטים , בקרו באחד מסניפי ביג שופ ותגלו מגוון מבצעים משתלמים על המוצרים הכי אטרקטיביים שיהפכו את החזרה לבית הספר לחוויה, שמתחילה בבילוי בחנות עצמה.

רשת ביג שופ היא רשת  עם הטבות בלעדיות, ומבחר מחירים משתלמים על תיקים, קלמרים, מחברות, קלסרים, כלי כתיבה ועוד מכשירי כתיבה שהרשת יצרה במיוחד עבורכם לשנת הלימודים הבאה. לצד הילקוטים תיקי אוכל ייחודיים ונוחים לגן, מכשירי כתיבה ססגוניים, לצד מותגים ידועים.

לקראת החזרה ללימודים, תמצאו גם חולצות תלבושת, חצאיות ועשרות דגמי בגדים חדשים לכל הגילאים, והצבעים על המדפים ברשת ביגשופ. לדברי מנכ”ל הרשת: עמלנו על קולקציית החזרה ללימודים תוכלו לצייד את הילדים בצורה כזאת שהם יעברו את החזרה לגן ולבית הספר בנעימות ובשלום.

רשת ‘ביג שופ’ הרשת המובילה לכל צרכי המשפחה בישראל, דואגת לנו במשך כל עונות השנה. לצד המחלקות , ציוד לתינוקות, כלי בית, חשמל וקוסמטיקה, וכמובן ביגוד שנמכרים במחירים הנמוכים ביותר שאינם פוגעים באיכות, רשת ביג שופ דואגת לכם ולכיס שלכם.

“אנחנו דואגים לציבור הרחב, ובפרט כיום שהמשפחות ברוכות הילדים עומדות מול הוצאות רבות. אצלנו תמצאו את הציוד הדרוש לחזרה ללימודים, וכמובן  גם בגדים כשהמוטו שלנו לאפשר לכל משפחה לשלוח את הילדים שלה לישיבות, לתלמודי תורה, ולבנות לבית הספר”, מדגיש מנכ”ל רשת ביג שופ שחרטה על דגלה לאפשר לכל משפחה לצייד את הילדים בכל מה שהם זקוקים לו במחירים הוגנים.

תושבי האזורים והסביבה – ירושלים, אשדוד, אשקלון, יבנה, סביבה וקריות וחיפה, ולאחרונה הסניף החדש והגדול בבאר שבע כבר נהנים מחוויית הקניה המרוכזת והחסכונית במתחמי הענק. ל’ביג שופ’ מגיעות פניות מתושבי ערים נוספות, שרוצים גם הם לחסוך זמן וכסף.

היכנסו לאחד ממתחמי ‘ביג שופ’: באר שבע – ישפרו פלנט, ירושלים – האומן 9, חיפה – חוצות המפרץ צומת וולקן, ואשדוד – היהלומים 15.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן