השפיעו: סקר של מבקר המדינה בעניין תחבורה ציבורית

מבקר המדינה מזמין את הציבור להשתתף בתהליך ביקורת בנושא איכות הנסיעה בכבישים ושירותי התחבורה הציבורית בישראל
IMG-20170703-WA0071
IMG-20170703-WA0071

רוצים להתלונן למבקר המדינה על התחבורה הציבורית? זו ההזדמנות שלכם. משרד המבקר עורך סקר אינטרנטי ופונה לציבור על מנת לקבל את התייחסותו לנושא איכות הנסיעה והשירות בתחבורה הציבורית בישראל. זאת לצורך דו”ח ביקורת בנושא זה שיתפרסם במהלך שנת 2018 ובמסגרת המנהג החדש של המשרד לשלב את עמדות הציבור בסקרים.

המטרה היא לשמוע מציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית על חוויית השימוש והנסיעה בתחבורה הציבורית על בסיס יומיומי – זמן ההמתנה, תדירות, צפיפות, עלויות, חוויית השירות, תשתיות (מיקום תחנות, מצב תחנות) ועוד. בנוסף, מעוניין משרד מבקר המדינה לשמוע את אלה אשר היו רוצים להשתמש בתחבורה הציבורית אך לא מתאפשר להם או שבוחרים שלא להשתמש בתחבורה ציבורית ממגוון סיבות.

הציבור מתבקש לענות על שאלון מקוון קצר, שבאמצעותו ניתן לחוות דעה על התחבורה הציבורית בישראל. על השאלון המקוון ניתן להשיב באתר מבקר המדינה, בעמוד הפייסבוק של המשרד או באמצעות הטלפון הסלולרי על-ידי סריקת הקוד בתחתית העמוד. משך המענה על השאלון מוערך בכˉ7-5 דקות.

המענה על השאלון נעשה בעילום שם, וכל המידע שיתקבל באמצעותו ישמש לצרכי משרד מבקר המדינה בלבד. אין חובה לענות על כל שאלות השאלון. ניתן לענות על השאלון עד ליום א’ 31.12.2017.

כתובת השאלון: http://wiki.sheatufim.org.il/seker

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. זה נכון שעיריית ביתר מתנגדת לקווים עילית בגלל שהם לא נותנים לה מעטפות כמו שעשו ביתר תור? או יותר נכון היו נותנים ועכשיו הפסיקו?

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן