המסע לדירה משלך

כרטיס ביקור דיקמן
כרטיס ביקור דיקמן

מעשה במכר שלי, אדם רגיל מהשורה שעיסוקו היה רגוע ושלו, וגם היה נצרך לנסוע לאי אלו נסיעות פה ושם. אט אט הפכו נסיעותיו ל”נסיעות חובה”, והתחיל להכביד עליו טורח הדרך. השימוש בתחבורה ציבורית נמאס עליו לחלוטין, והוא החליט לרכוש לו רכב פרטי. לאחר חשבון קצר שערך, התברר לו שמשום מה, הוא אינו יכול לעמוד בתשלומי הרכב.

מה עשה? ערך מחקר על שוק הרכב, בירר, ככה ‘מלמעלה’ איך מסתדרים בעלי הרכב, ושמע סיפורי מופת מחבריו על איך בתעלולים כלכליים הם מצליחים להרוויח מארבעת גלגלי מכוניתם, ולפעמים אפילו יותר מההוצאות עליו. מה שהביא אותו למסקנה ולהחלטה לרכוש אוטובוס. (כמאמר החכמה: אם אין כסף לקנות לחם, בזבזו כסף על עוגות)  כן, בדיוק מה שאתם שומעים: אוטובוס! וכל כך למה? כי לפי חשבונו – ההסעות שהוא יעשה עם האוטובוס יכסו לו גם את הוצאות נסיעותיו הוא ובני ביתו. וגם, כאשר הוא יסיים לשלם את ההלוואות בגינו, הוא ימשיך להזרים לו כספים עבור הוצאות נישואי הילדים… כך, יוכל להגיע אל המנוחה והנחלה (כולל נסיעות חינם).

[pojo-sidebar id=”129″]

אמר ועשה, לקח הלוואה בנקאית ענקית כיאה לאוטובוס תיירותי, הוסיף עוד הלוואות מכרים, חברים ומשפחה על עוד  סך עשרות אלפים כנגדן, והתחיל לעבוד… את ההמשך, כמדומני, אין צורך לספר.

יש שלחשו על אוזני, שחבריו של הנ”ל שהתוודעו לסיפור הצלחתו המטאורית, כבר הזמינו רכבת פרטית במקום כרטיס הרב קו.

נ.ב. כל הקבלה לשוק הדיור בביתר, ולפתרונות שמנסים לפתור אלו שהדיור בשכירות החל להכביד עליהם, והחליטו לרכוש דירה + אוטובוס + רכבת,  נעשית על ידי הקוראים ובאחריותם האישית בלבד.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן