הביקורים בהאדיטש, פרישע חלומעס וברית פוליטית מרתקת במיוחד: סוגרים שבוע עם ‘השטעטל’

קמפיין בחירות או קופירייטינג משעשע? סעודות כיד המלך בסטטוס או איש של מעשי חסד? שלום היסטורי או חלום קליגטורי? תשובות לשאלות אלו ועוד סיפורים פקנטיים רבים תמצאו במדור הפתיחה של 'השטעטיל'. הסינגל פורץ הדרך שפרץ חלונות, מתנדב ההצלה שהופתע על ידי חביריו ומשחקי פינג פונג בכנס רציני ביותר • כל החדשות האמיתיות של השבוע
IMG-20180112-WA0020
IMG-20180112-WA0020

מילה של גבר
בצל הסערה והרוחות העזות ולאחר שבוע שכלל חצי קמפיין בחירות תחת הסלוגן “מילה זו מילה” והזמנה משונה לשולם זוכער -אהלן גבר, הגיעו ביום שישי כל המי ומי בביתר לשמוח בשמחת הברית לבנו של יענקי דינין מנהל צוות ביתר ומוקד ירושלים בארגון ידידים. הברית נערכה באולם היכלי ביתר. בין היתר השתתפו בשמחה מ”מ ראש העיר ויו”ר דגל התורה בביתר יצחק רביץ, סגן ראש העיר ויו”ר ש”ס בביתר יהודה עוביידי, ישראל פכטר, עוזרו המסור של ראש העיר יהודה דייטש וכמובן “הסבא” יקי הרשקופ. בסדנקאות אם שאלתם כובד המשפיע ר’ יענקוש זילברמן מוסר השיעור השבועי בבית הכנסת שלום רב.

באותו זמן בדיוק בגבעה א’ נערכה ברית המילה לבנו של הזמר החב”די בערל צוקר הברית נערכה בבית כנסת חב”ד ברחוב האדמו”ר מזוועיהל.

יום הולדת בהתנדבות
השבת התקיימה שבת התאחדות למתנדבי איחוד הצלה ביתר. השבת שהתקיימה בצל הסערה במלון יוקרתי בנצרת רוקן את העיר ממתנדבים ומלבד כוננים בודדים שנשארו לשמור על האמבולנסים והקריאות, נדדו כולם צפונה בארגון נדיר ומיוחד של היו”ר שמשי גורסברגר ויוסי רייניץ. יצויין כי לראשונה נאכלו סעודות השבת בהפרדה וקולות השירה האדירים עלו כקיטור אל מול בקבוקי הוואן גוך הריקים לתפארת עיריית נצרת.
במוצאי שבת חולקו תעודות הוקרה למתנדבים בניהם גם למתנדב היקר בוקי צוובנר שחגג השבוע יום הולדת 31 בשעה טובה ומוצלחת. למדור נודע ממקורות עלומי שם, כי חבריו מהשיעור היומי בראשות המג”ש רבי פנחס, הצליחו להפתיעו במסיבת יום הולדת מקורית במיוחד שכללה ארוחת גורמה מאת השף המהולל ישראל ל. ואף לחברים שומרי המשקל היה מה לאכול בסעודת מלכים זו. בנוסף נודע כי לכבוד יום ההולדת פינק בוקי המתנדב את חבריו בשיעור היומי של איחוד הצלה ביתר במרק דלעת משובח ועסיסי במיוחד.

כ”ד טבת בהאדיטש
ביתר עילית כיכבה בהאדיטש אנשי התקשורת הביתריים נצפו בתפילה בציון כ״ק אדמו״ר הזקן – רבי שניאור זלמן מלאדי. עורך ׳משפחה׳ ר׳ יוסי אליטוב, סגנו ועמיתו לתכנית ‘חמישי בשניים’ ר׳ אריה ארליך, איש המעש ר׳ שמואל ויספיש. ר׳ מנדי זילברשטרום מעורכי COL, ואיש החסד ר’ חונה דייטש.

אותו חונה דייטש, לפי הסטטוסים האחרונים בווטצאפ נראה כי הוא מלמד לעולם מושג או שניים במסכת כיצד אוכלין, אך עם זאת גם לא נטש את מעשי החסד ובשלט רחוק דאג השבוע דרך הסטטוס לעוד משפחה שבורה – לנופש.

מי שעוד טס להאדיטש היה המשפיע ר’ יענקוש שהוציא השבוע מספר סרטונים שהפכו לוויראלים ביחד עם איש התקשורת אורי רווח, בסרטון האחרון שפורסם נראה אורי רווח קופץ למי המקווה עם בגדיו “כדי לבטל את האגו העצמי” כדברי ר’ יענקוש.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=qaSASUgB90s[/embedyt]

פינג פונג בסין
ביום שני השבוע, עיצבו ‘פרוג’ את המחר בבנייני האומה עם נוכחות משמעותית של ביתר בכלל ושל משפחת הלר בפרט, האחים מוטי, מוישי ודוד הלר נצפו בדוכן עם הספר “אלי ושרולי מבצע סין”.

ובעוד מוטי מאייר לבאי הכנס נצפה האח מוישי משחק פינג פונג עם אחיו דוד, אותו מוישי הלר התבשר ביום למחרת הכנס על זכיה בבניית דף נחיתה בהגרלה של אחד הדוכנים.

עוד נצפו סמנכ”ל קרן קמ”ח עו”ד אברימי יוסטמן שהנחה את מושב הערב, איש היח”צ יוסי רוזנבוים, המתווך הביתרי אבריימי דיקמן, אחראי מגזר חרדי בבנק הפועלים אלי רבינוביץ ועורך המקומון שערים בעל שם העט יצחק סלומון.
אגב.. האיש שתיעד את כל אירוע ‘מעצבים את המחר’ של פרוג הוא לא אחר מאשר צלם המערכת של עיתון ‘שערים’ בביתר יוסי שוואב אשר לו הכרות מוקדמת עם משפחת דיקמן היקרה. המדור זיהה בין באי הכנס גם את הצלמת ריקי קנטרוביץ, את הצלם המקצועי משה שנקר מתלמידי פרוג בעבר וכן זוג הצלמים לבית הרשקופ מתלמידי פרוג בהווה.

אפרופו שערים אחרי חודש העידרות מהארץ ושהייה בארה”ב מו”ל שערים אברהם וויספיש נחת חזרה ביום רביעי הישר למשרדי מערכת ‘שערים’ בעיר התורה והחסידות ביתר.

המשפיעים נפגשו ביום שלישי בסיטי טאוור עם שר החינוך בנט נצפו חברי קבוצת הווטצאפ עו”ד יוסטמן ודובר העירייה ומגיש המהדורה המרכזית משה גלסנר.

חלון שלם מי ימצא
בבוקרו של יום רביעי כפי שדווח באתר ביתר אונליין התעוררו בעלי הרכבים ברחובות הרב צדקה והרבי מלובביץ לוונדליזם ברכביהם, מקורות יודעי דבר מספרים כי אחד הרכבים שחלונותיו נופצו היה של יוסי כהן זמר צעיר ומבטיח שרק ביום שני הוציא סינגל בכורה בשם ‘אשת חיל’, טרם ידוע האם יש קשר בין השניים.

לפני סיום משהו פוליטי קטן…

עסקת השלום או עסקת החלום?
השבוע הופץ באמצעי מדיה מסוים פרשנות שלימה אודות שלום היסטורי שיאחד את כל ערי הארץ למקשה אחת כאילו מדובר בחלה חמה ממאפיית מן הארץ החדשה, באיחוד מתחברים להם פוליטיקאים משלל סוגים שלא קשורים אחד לשני מעבר לעמידתם בקריטריון עסקן ציבור, והפרדוקס המושלם הוא כמובן, איך לא, קשור לעירנו ביתר עילית.
בעסקת השלום נאמר או יותר נכון נכתב על הקפצה מוזרה של עסקן דגלאי מבית שמש לביתר תמורת עסקת חליפין לא ראויה הכוללת את שאר ערי הספר ברחבי הארץ המשויכים איכשהוא לציבור החרדי. שלא לדבר על כך שלדגל יש מספיק כאבי ראש בתחום המוניציפאלי בביתר מאשר לייבא לעצמם כאבי ראש נוספים ומחודשים.
מסקנת המדור: מדובר ב’פרישע חלוימעס’ (חלומות טריים) מהסוג הטוב של אותה מאפייה שהוזכרה לעיל. במיוחד לאור העובדה כי הגוף היחיד שהשכיל להגיב על עסקת החלומות הוא לא אחר ממקים המוקד הרפואי הסגור הראשון בארץ שמשום מה לאחרונה הושמט שמו מהשלט החדש…

נסיים במזל טוב חם ולבבי לעסקן ובעלים של מט”ח ירוק ועיתון שחרית עמרם ויספיש להולדת הבת, ולאיש והמנגנים שלום ווגשל שגם אצלו המיילדת הכריזה זה בת!

שבת שלום, ראיתם משהו מעניין בביתר? שלחו בווטצאפ השטעטל

צילום: שירה הרשקופ, COL.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

4 תגובות

  1. פצצה של מדור. אין דברים כאלה.. כיתבה חלקה זורמת מעניינת ועם הסיפורים הכי חמים של השבוע ואני מקווה שזה לא יפסק השבוע וזה ימשיך כך כל שבוע מחדש עם סיפורים פיקנטיים מהשטעטעל ומהשטיבל. תודה לכם צוות ביתר אונליין

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן