האם זה נכון שהבנקים מקשיחים עמדות?

כרטיס ביקור דיקמן
כרטיס ביקור דיקמן

–        כן. ויש לכך שתי סיבות: הראשונה: בעקבות מעצר של יועץ משכנתאות מירושלים החשוד בכך שזייף מסמכים שהצביעו על יכולת החזר גדולה יותר של הלווים וכו’. הסיבה השניה היא, השריפה שהיתה בשבוע שעבר ברמת בית שמש.

–        מה הקשר בין הסיפורים הללו לבנקים?

–        צריך להבין שהבנק אינו גמ”ח וולנטרי. הוא נותן הלוואות אך ורק כדי להרוויח, והרבה… אי לכך, הוא רוצה להעניק הלוואה לא פחות ממה שהלווים מעוניינים ללוות, כמאמר הפרה והעגל. אבל, הבנק נמצא תחת פיקוח מתמיד שהוא אינו מסכן את כספו. במקרה הראשון של יועץ המשכנתאות, התברר לבנק שהוא סיכן את כספו כשהלווה אותו ללווים שהכנסותיהם האמיתיות אינן מאפשרות להם לעמוד בתשלומים. במקרה השני מדובר היה בבנין שנבנו בו יחידות דיור בניגוד לחוק ו”על הדרך” אטמו את פתחי האוורור של הבנין, דבר שגרם להחרפת מצב הלכודים ולפציעתם. במקרה כזה, אם מדובר בדירה שאכן ממושכנת כבטוחה להלוואה, גם אם היא מבוטחת בביטוח מבנה כנדרש, יתקשו הדיירים להשתפות על ידי חברת הביטוח שתמצא פתח רחב דיו כדי להתחמק מהשיפוי, דבר שעלול לגרום נזק לבנק. הבנקים יכולים להיות “רדומים” ולעגל פינות במתן ההלוואות, עד שקורה משהו.. מי שזוכר, אחרי פרשת חפציבה, הייתה הקשחת תנאים חמורה בבנקים, שעד אז “חיפפו” – הקשחה שנשמרת עד היום.

–        במה זה יתבטא?

–        כבר בשבוע שעבר הודיעו חלק מהבנקים שהם לא יסתפקו באישור מהנדס על בניה חדשה, אלא יחייבו בשמאות מחודשת לאחר הבניה, כחלק מהפקת הלקחים, ועוד היד נטויה. 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

5 תגובות

  1. שלום,

     אני מר, אלכסנדר Kroos, רשום ומוסמך הלוואה משאיל. אני נותן הלוואות בין 5,000 יורו ל 1,000,000.00 יורו לאנשים כנים בשיעור ריבית של 3% לתקופה של 5-25 שנים לפי המקרה. הפרעון יהיה בתשלומים חודשיים אשר יתחילו 3 חודשים לאחר קבלת ההלוואה. אנו נותנים הלוואות בריבית הנמוכה ביותר של 3% שירותים שניתנו כולל:
     הלוואות אישיות
     הלוואות סטודנטים
     הלוואות עסקיות

      אם אתה מעוניין לקבל הלוואה מאיתנו, פנה אלי באמצעות דואר אלקטרוני, [email protected]

    להגיש בקשה דחוף הלוואה

  2. אנו מציעים הלוואות שונות לאנשים פרטיים (הלוואה אישית) ולשתף פעולה גופים בריבית של 2% לשנה. זה כדי לעזור לך לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות שלך במיוחד עם המשבר הפיננסי העולמי הולך. אתה יכול לשאול בין 1,000 – 500,000,000 (פאונד, יורו או דולר) עבור שאלות נוספות, אנא פנה אלינו באמצעות דוא”ל (dakany.endre(a)gmail.com) בברכה.

    הצעת הלוואה.

  3. האם אתה צריך סיוע כספי / כספי? אנו מציעים מימון בריבית נמוכה מאוד של 2% כל המועמדים מעוניינים לפנות אלינו באמצעות דוא”ל: (dakany.endre(a)gmail.com) לקבלת מידע נוסף.

    הצעת הלוואה.

  4. שלום

    צריך הלוואה דחופה?
    • ללוות כל דבר מ 2,000 ל 50,000,000.00

    האם אתה למטה מבחינה כלכלית, האם אתה צריך הלוואה כדי להתחיל עסק או לשלם חשבונות? אנו מספקים כל מיני סוגים של סיוע כספי, נמוך כמו 2% ריבית,

    אנו מציעים עסקים אישיים הלוואות, אנשים המעוניינים לבקש מידע נוסף אנא פנה אלינו דרך

    דוא”ל: [email protected]
    WhatsApp: +14062845321

    בברכה,
    מר דרק דאגלס

    2% הלוואה ההצעה

  5. אתה צריך הלוואה דחוף? אנו נותנים הלוואות עסקיות, הלוואות אישיות, הלוואות לסטודנטים, הלוואות רכב וכו ‘, אם אתה מעוניין לפנות אלינו באמצעות: (dakany.endre(a)gmail.com)

    הצעת הלוואה.

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן