במעמד רבנים, רה”ע ומנכ”ל מאוחדת: נחנכה מרפאת מאוחדת “הדבש” בשכונת התמר בביתר עילית

במרפאה ניתנים שירותי רפואת משפחה וילדים לצד שירותי מעבדה, אחות ומזכירות * רב העיר הגאון רבי יעקב תופיק: "מדובר בעזרה גדולה לתושבים" * ראש העיר הרב רובינשטיין: "מאוחדת תמיד הובילה והיוו דוגמה" * מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד: "מאוחדת היא הקופה הגדולה והמובילה במגזר החרדי, ולא לחינם" *מנהל מחוז ירושלים ד"ר יובל וייס :"בעתיד עוד שתי מרפאות שיניים מרכז רפואי חדש ובמרק"ח בהר"ן ובגבעה C"
מאוחדת -ארוע פתיחת מרפאת הדבש
מאוחדת -ארוע פתיחת מרפאת הדבש

במעמד המרא דאתרא הגאון רבי יעקב תופיק, חברי בית הדיון רבנים קהילות ושכונות, ראש העיר , מנכ”ל מאוחדת, מנהל מחוז ירושלים וצוות הנהלת המחוז נחנכה מרפאת מאוחדת “הדבש” בשכונת התמר בביתר עילית.

יום ראשון של חנוכה שכונת התמר בגבעה B לבשה חג, תושבי השכונה התעוררו לרחובות מקושטים בבלונים, המרכז המסחרי בלב השכונה ברחוב מוצפי פינת אדמורי ויזניץ קושט בשלטים על הבשורה הגדולה של חנוכת המרפאה החדשה של מאוחדת , השכונה מצויה בתנופת פיתוח והתרחבות, ובמאוחדת נערכו בהתאם לכך, כאשר כבר עם תחילת התוכניות להרחבת העיר, קיבלה הנהלת מאוחדת החלטה להקים מרפאה חדשה בשכונה, המצטרפת למרכז הרפואי הגדול “תמרים” הממוקם בלב הגבעה.

במרפאה שנפתחה לציבור זה עתה , עומדים לשירות הציבור , שירותי רפואת משפחה וילדים, שירותי מעבדה ואחות ומזכירות. את שירותי הרפואה מעניקים ד”ר נועם אופק מומחה ברפואת משפחה וד”ר יותם אלמגור רופא ילדים ממחלקת פגים בבי”ח הדסה עין כרם. מנהלת המרפאה היא הגב’ י. הרברט.

ממאוחדת נמסר כי בעתיד יוענקו גם שירותי רפואה מקצועית, שירותי מוקד שבת ולילה וכן מעבדת בילרובין – שירות חשוב ונחוץ לתינוקות.

במעמד חנוכת המרפאה השתתפו בין היתר: רב העיר הגאון רבי יעקב תופיק, מנכ”ל מאוחדת מר זאב וורמברנד, ראש העירייה הרב מאיר רובינשטיין, הגאון הרב מנחם קוריץ מו”ץ בעיר, הגאון הרב שלמה הלוי איצקוביץ, הגאון הרב שרגא שטיגליץ, הגאון הרב דוד קארו, הגאון הרב דוד גרינוולד, וכן חברי העריה הרב יהודה עוביידי, הרב דודי זלץ, הרב יקי הרשקופ, הרב יהודה דייטש מנהל לשכת ראש העיר . מטעם מאוחדת השתתפו מנהל מחוז ירושלים ד”ר יובל וייס, מנהל השיווק במחוז ירושלים הרב משה ברים, מנהלת השיווק גב’ רלי לוי, מנהל המרחב מר תומר זקן מנהלי מרפאות ביתר וחברי הנהלת המחוז ועוד.
את הארוע פתח והנחה בטוב טעם מנהל השיווק המחוזי הר’ משה ברים : “אנו אומרים בימי החנוכה מזמור שיר חנוכת הבית, יום ראשון של חנוכה שבו נגמר מלאכת המשכן הוא יום מתאים ביותר לקיים חנוכת הבית .
המרא דאתרא הגאון הרב יעקב תופיק שאמר בדברי הברכה “לנו זו שמחה גדולה לחנוך את המרפאה החדשה. מדובר בעזרה גדולה לתושבי העיר ואני רוצה לברך את מאוחדת שתמשיך לעשות חיל”.

ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין נשא דברים ושיבח את מאוחדת על פעילותה. “מאוחדת עמדה תמיד לימין הציבור בעיר ביתר. בכל דבר שהיינו צריכים אותם הם הובילו והיוו דוגמה. לא רק בנושאים המקצועיים אלא גם בנושאי שירות וההלכה, כך למשל היו הראשונים להקים את מרפאת השבת והביאו את הבשורה לתושבי העיר.
ראש העיר ציטט בשם אחד הצדיקים את ההבדל בין שני בעלי מכולת, אחד מחפש איך לעזור לשני ולכן פתח מכולת אבל בכדי שלא יפסיד את ממונו נאלץ הוא לקחת תשלום, השני רוצה רק את הכסף של השני אבל בכדי שהאיש יסכים לתת את הכסף נאלץ לתת לו מוצר והוסיף מאוחדת היא עסק שמחפשת לתת לשני ולא עושה חשבונות של כסף, את זה רואים בביתר בהשקעה שלהם לטובת הלקוחות ועוד היד נטויה עם מספר פרויקטים חדשים בדרך. אבל בעיקר ראינו את זה כאשר התבקש ע”י הרבנים לפתוח שירות שבת רצוף לטובת כלל הציבור לא עשו חשבונות כלכליים.

ראש העיר הפתיע את הנוכחים כאשר הזמין את מנכ”ל הקופה והעניק לו מתנה , חנוכיה אומנותית מטעם העיריה ובשם התושבים כהערכה והוקרה ועליו הכיתוב,
“אות הוקרה והערכה מטעם פרנסי העיר ביתר ותושביה מוענק למר זאב וורמברנד על התמיכה וההשקעה בביתר כמנכל קופ”ח מאוחדת ובמיוחד על עמידה לימין העיר ביתר בהענקת שירותי רפואה בשבתות וחגים ”

מנכ”ל מאוחדת מר זאב וורמברנד שיתף בדבריו על חזונו להעניק שירותי רפואה איכותיים מבלי להתפשר על נגישות ושירותיות. הוא ציין בדבריו כי “מאוחדת היא הקופה הגדולה והמובילה במגזר החרדי, ולא לחינם. למאוחדת יש קהל לקוחות נאמן ומסור שיודע להעריך את ההשקעה בו, ואני יכול לומר שאנו לא עוצרים כאן ונמשיך לפתח עוד ועוד למען הלקוחות”.

מנהל מחוז ירושלים ד”ר יובל וייס ציין בפני הנוכחים את הפריסה הרחבה של מאוחדת בעיר, לצד העובדה שלמעלה ממחצית מתושבי העיר נמנים על לקוחות מאוחדת. “יש לנו בעיר מרפאות רבות ומגוונות ביניהם חמש מרפאות ראשוניות ובנוסף מרכז בריאות האישה, מרכז התפתחות הילד, מרכז קידום בריאות יחידי מסוגו בארץ, שתי מרפאות שיניים, שני מוקדי לילה ושבת “. הוא שיתף את הציבור בתוכניות העתידיות של מאוחדת בביתר , ביניהן , מרפאת שיניים גדולה במיוחד בגבעה A באזור התעשיה, מרפאת שיניים נוספת במרכז המסחרי החדש ברחוב הרן כמו”כ יוקם במרכז החדש מרכז רפואי גדול ובתוכו גם בית מרקחת , מרפאת הרן הקיימת תהפוך למרפאת בריאות האשה מרכזית וכן הקמת מרפאה בגבעה C.

יצויין שלרווחת התושבים בעיר אף פועלת מרפאה חדשנית לקידום הבריאות המצוידת במיטב החידושים ובה ניתנים בין היתר שיעורי התעמלות המותאמים לכלל האוכלוסייה וכן סדנאות רפואה שונים ובהם סכרת, גמילה מעישון ועוד.

כמו”כ פועל בעיר מידי ערב מוקד חירום רפואי רצוף בכל שעות הלילה , מתחלק בין מרפאת החיד”א בין השעות 19:00-23:00 הכולל שירותי מעבדה, רנטגן ובית מרקחת. ובהמשך הלילה במרפאת הר”ן משעה 23.00 רצוף כל הלילה עד 06.00 בבוקר גם בשבת יכולים תושבי ביתר עילית לקבל את שירותי הרפואה במוקדי השבת הפועלים תחת כללי ההלכה, במרפאת החיד”א מיום ו’ בשעה 14:00 ועד מוצ”ש בשעה 23:00 ברציפות. במוקד זה ניתנים שירותי רופא, אחות, מעבדה ומוניטור.
ובמרפאת הר”ן פועל מוקד השבת של מאוחדת מכניסת השבת ועד 23:00 ובשבת קודש מהשעה 10:00 בבוקר ועד צאת השבת.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן