ביתר עילית: ירידה של 34% ברמת הסיכון לתאונות דרכים

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עולה, כי בביתר עילית נרשם בשנים 2016 עד 2018 שיפור דרמטי של 34% ברמת הסיכון האישי מתאונות דרכים * גם במספר התאונות לפי נפש – מדורגת ביתר עילית במספר הנמוך ביותר * רה"ע רובינשטיין: "בס"ד הנתונים הם תעודת כבוד לעיר שמצווה על ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"
WhatsApp Image 2019-06-24 at 18.40.22
WhatsApp Image 2019-06-24 at 18.40.22

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פרסמה את דו”ח הבטיחות בדרכים, אודות מצב הסיכון לתאונות דרכים ברשויות השונות ברחבי הארץ, ממנו עולה העיר ביתר עילית רושמת ירידה דרמטית של 34% ברמת הסיכון האישי מתאונות דרכים.

עוד עולה מהדו”ח, כי גם בפרמטר הנוסף של מספר התאונות לאלף נפשות, מדורגת ביתר עילית במקום הנמוך ביותר עם תאונה אחת בלבד לאלף נפש, לעומת ערים אחרות בהן נרשמו למעלה מ-13 תאונות לאלף נפש.

ברשות אומרים, כי ישנם מספר גורמים המשפיעים על מדד הבטיחות בשטח העיר, שונים מהגורמים המשפיעים על מדד הבטיחות לתושבי העיר, וכי יש לקחת בחשבון גם את שיעור האזרחים הוותיקים, וגם את מספר הילדים המתגוררים בכל יישוב.

הנתונים הללו בולטים שבעתיים לטובה, נוכח העובדה כי ביתר הינה עיר הילדים, כאשר כ-66% מתושבי העיר הינם ילדים ונוער. למרות זאת, היקף התאונות והסיכון נמצא בירידה, דבר המעיד על עבודה טובה בשטח.

ראוי לציין, כי ברחבי ביתר עילית אין רמזורים כלל, כאשר מנגד משופעת העיר בכיכרות תנועה מושקעות. בתקופה האחרונה החלה העירייה בביצוע פרויקט רחב ידיים של התאמת כבישי העיר לעידן הבא בתחבורה הציבורית ובתקנים העדכניים, במסגרת זו נסללים מחדש כבישים, נבנים צמתים, מדרכות ואיי תנועה, באופן שיתאימו להיקף התנועה הגובר ברחבי העיר.

לדברי רה”ע, “הנתונים המעודדים הללו הינם תוצאה של השקעה עיקשת בתשתיות ובהסבר ומהווים תעודת כבוד לעיר ולתושביה שמצווים על ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. בחסדי שמיים אנו מוכיחים, כי הסטיגמה השלילית על הציבור החרדי בנוגע לבטיחות בדרכים, איננה נכונה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן