אופוזיציה בוערת, רשימת מבצעים דוקרת, ומכתב אישי ששיבש את הצמרת.

מה קרה לטיזרים שקישטו את ביתר בזמן האחרון ומדוע הם אכזבו את ראשי האופוזיציה? מי הוא זה שמעז לקרוא תיגר על עסקנותו של נציג ברסלב בעירייה ומה הייתה תגובתו של האחרון? מי השתתף בחתונת המאה ומדוע שכנים מסוכסכים יכולים לראות את האור בקצה המנהרה? – סוגרים שבוע עם השטעטל
צילום: מ. שנקר
WhatsApp Image 2018-08-31 at 01.22.57

טיזרים שמיזרים
בבוקרו של יום שני השבוע התאכזבו רבים לגלות כי הטיזרים על השינוי שחייבים תושבי ביתר מדברים בכלל על שינוי במחירים של חנות שא”מ החנות המרכזית לחמרי בניה כלי עבודה פרזול וסנטריה בביתר, מי שאחראי לקמפיין המבריק הוא משה גוטליב מפרסום הדס. אנשי האופוזיציה שחיככו את ידיהם בהנאה כשראו את מלאכתם נעשית על ידי אחרים ועכשיו גילו כי לא אחרים בנידון ולא מלאכה בעניין, התאכזבו קשות וחיש מהר הוציאו לחלל המדיה האינטרנטית כתבי פלסטר עם תמונתו של ראש העיר בהקשר לקהילות דוגמת סטורפקוב דז’יקוב וחרקוב, בתמיהה מדוע אין להם נציגים בבית המלוכה.
אנו מאחלים הצלחה מרובה לשני הצדדים.

בברסלב בוערת אש
ואם כבר בחירות, השבוע התעוררה האופוזיציה של קהילת ברסלב ובדמות מכתב בועט טען יוסי חשין שקהילת ברסלב אינה מיוצגת כדבעי בעיריית ביתר, וכשגורמים אחרים מציינים את ברסלב בין החסידויות שלהם נציג בעירייה טוענים בברסלב עצמו שלא דובים ולא נציגים פעילים. חשין ערך במוצאי שבת האחרונה סעודת מלווה מלכה לחשובי הקהילה השנייה במספר ובה שיתף את הנוכחים בתכניות לפעילות ברסלבית חזקה יותר במשרדי העירייה.


תגובת ראש העיר רובינשטיין אגב לא אחרה מלבוא ובעיתון הדיגיטלי ‘שחרית’ התפרסם למחרת מכתב עם הלוגו של איחוד חסידי ברסלב בביתר ובה המשפט הידוע של רבי נחמן “העיקר שתחזיקו את עצמכם ביחד”.

מתאחדים ומצילים
ועוד בברסלב.. לקראת הנסיעה לאומן בשבוע הקרוב בקרו נציגי החסידות במטה הארצי של ארגון איחוד הצלה, ביניהם נצפו יו”ר הלשכה לפניות הציבור העסקן ר’ אברימי ליפשיץ ראש חבורת ‘הגזלנים הקדושים’, מוישי לנדסמן השם החם באיחוד הצלה ועוד כמה מבני עירנו..


ואם כבר דיברנו על איחוד הצלה, השבוע התקיים ערב גיבוש למנהלי מרכזי הציוד הרפואי של איחוד הצלה,מי שארגן את הערב המושקע הוא יהודה ישכיל יחד עם עוד כמה ממתנדבי הארגון תושבי ביתר, חיים בלוי, גידי יוסטמן חתנו של שמשי גרוסברגר יו”ר הצלה ביתר.


ומי שקיבל תעודת הוקרה במקום הוא המתנדב הביתריסט שמחה לינדנפלד על ניהול מערך הדפיבלטורים הארצי.

חתונת המאה
מי שהרים את ביתר על ראש שמחתו השבוע היה הזמר ארהלה סאמט שחיתן את בנו עם בתו של אדם נוסף בשם אהרן סאמט. בין הנוכחים נצפו הברנז’ה המוסיקלית מכל קצוות הארץ ועל במת התזמורת עלו הזמרים שרוליק קלצקין ואיש החסד חונא דייטש שהנעימו בקולם לבעל השמחה.

אותו חונא נצפה מסתודד ארוכות עם הפרמדיק הנודע ליאור לוי, ככל הנראה בירר אצלו מי החליט להתנכל לחייו ולשרבב את שמו ברשימת המועמדים למפלגה קקיונית שיתכן וכלל לא תצטרף למירוץ.

 

שעות ספורות לאחר מכן כבר היה דייטש בדרכו לחגוג את ח”י אלול בהאדיטש צמוד לקברו של בעל התנייא. שם גם ביקר בחיידר המקומי והתמלא נחת למראה הילדים היהודים שוקדים על דלתות התורה והחסידות.

חתונה נוספת שהתקיימה השבוע הייתה של איש העסקים אייל משיח שם נצפה העיתונאי יוסי אליטוב כשהוא מרעיף מברכותיו על אבי החתן ובני משפחתו.

סורי, זה לא במבצע
לא היו ימים טובים לתושבי ביתר עילית כימי תחילת השבוע הקודם בהם נודע ונתפרסם על מבצעי רמי לוי למוצרים מיוחדים, חיש מהר התיישבו בנות ישראל הכשרות סביב טבלאות אקסל והכינו רשימה מיוחדת של המוצרים המבוצעים, אותה רשימה ניתנה לבני הבית במקרה הטוב או לבעל הבית במקרה הגרוע והם נשלחו אחר כבוד למרכול רמי לוי באזהרה חוזרת ונישנית לקנות אך ורק ממוצרי המבצע בלבד.

מסדרונות הסופר התמלאו באברכים מזוקנים מחזיקי רשימות ובילדים בעלי זרוע המניעים את עגלותיהם בשביל החלב הגבינה והשמנת עם זיתים, המחירים הזולים הובילו לתמונת אחדות משעשעת, יעקי הרשקופ מועמד מפלגת התושבים לראשות העיר ומוטי בק עוזרו של משה כהנא נציג חב”ד בעירייה עמדו להם עם עגלות עמוסות בתור המוביל אל האושר. אבל אל תחששו, בין השניים לא נרשמו חילופי מילים או מהלומות מילוליות, הרבה בזכות מכשיר הסמארטפון המקרב רחוקים ומרחיק קרובים.

ומשפע מצוות תפילין
קהילת שלום רב חגגה השבוע בר מצווה לטובי בניה, הראשון שהזמין את הציבור לחגוג היה איש הנדל”ן יואל משי זהב שהכניס את בנו בעול התורה והמצוות סביב שולחנות עמוסי תקרובת יוקרתיים, באירוע השתתפו כל המי ומי מעסקני ביתר.

צילום: מ. שנקר

מי שעוד חגג בר מצווה לבנו הוא ינקי ויסברג בנו של חבר העירייה חיים ויסברג. הציבור הביתרי עשה כבוד והשתתפו בהמוניו, ואולי אף נתנו תקווה לסב החתן לפצוח שוב בקריירה פוליטית מזהירה.

המכתב ופשרו
איש בנק הפועלים אלי רבינוביץ השתתף השבוע בכנס ליל שישי במרכז הישראלי ליזמות ice, רבינוביץ עורר סערה השבוע כאשר שלח לראש העיר מכתב פומבי בו הוא מיצר על הזלזול בבנות בית הספר חפץ חיים והתנה את כאבו מדוע מוסד זה לא קיבל את המגיע לו בעוד מוסדות אחרים שסחטו את ראש העיר קיבלו את מבוקשם במיידית.
חבר העירייה ישראל פכטר מיהר להרגיע את הרוחות המשולהבות ועידכן כי נעשים מאמצים כבירים מהעירייה להסדיר את העניין על הצד הטוב ביותר ומכתבים בסגנון כזה גורמים להרס ואינם מועילים בכלום. לתשומת לב כותבי הפאשקווילים.

שכנים, לא לריב!
יהודה פייג האיש והפיקוח, קיבל השבוע תעודה המעידה על יכולתו להכריע ולגשר בבוררויות סבוכות ובסכסוכי שכנים. החברים מכל גווני המקצועות מיהרו לברך על המינוי החדש ולאחל בהצלחה, לשאלת כתב השטעטל סיפר פייג כי במהלך עבודתו בפיקוח הבנייה גילה כי עם חיוך אמיץ ומילים יפות במקום הנכון ניתן לגשר גם בין פיל לנמלה, וכשמתעסקים בבנייה מומלץ ביותר לדעת גם לפשר ולהשלים בין הניצים.

אנקת אסיר
מי שביקר השבוע בארץ הוא האסיר המשוחרר הידוע שלום רובשקין, במהלך סיורו במקומות הקדושים קפץ גם לספרייה החבדי”ת ברחוב בעל התניא בביתר, כמו כן קפץ לביקור במסעדת גולדיס הידועה שם קיבל שירות מלכותי ממנהל החנות אברימי קלצקין תושב ביתר.


פינת המזל טוב
מזל טוב ליענקי קוגלמן מקווים להולדת הבת
מזל טוב לאברימי ויספיש משערים להולדת הבת

בחרו את אנשי השנה
לקראת סיום שנת תשע”ח ביתר אונליין יוצא בפרויקט מיוחד של אנשי השנה בשלל תחומים. אתם מוזמנים לכתוב כאן בתגובות,  הצעות למי שמתאים לדעתכם לתואר איש השנה ולאיזה תחום אתם מייעדים לו את התואר. מחכים לשמוע ממכם. בברכה צוות ביתר אונליין.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

17 תגובות

  1. אני ממליץ על יעקי הרשקופ כאיש השנה בפוליטיקה למרות שחב”ד הפנו לו עורף הוא החליט לפתוח מפלגה חדשה וללכת בכל הכוח
    אני ממליץ על שמשי גרוסברגר כאיש השנה בהצלה וחונא דייטש כאיש השנה בחסד

  2. תגובת מוטי בק:

    שקר וכזב
    הגעתי במיוחד לפגוש את יעקי

  3. יש טעות בכתבה.
    האיגוד של ברסלב הוקם על ידי יוסי חשין.
    מאיר רובינשטיין טרם הגיב למהלכים של חשין.

  4. איזה רמה לאן הידרדרנו בושות כל ילד זב חוטם נהיה עסקן תכבדו את עצמכם

  5. ממליץ בחום על איש השנה יו”ר איחוד הצלה ביתר שמשי גרוסברגר האיש והאגדה שלא נח לרגע למען הצלת חיים של כלל התושבים

  6. איש השנה הוא ללא כל ספק איש שעסוק בהצלת חיים, ולא בביזנס יו”ר הצלה ביתר מר שמשון גרוסברגר שיחי’

  7. יו”ר הצלה שמשון גרוסברגר על אתיקה ורגישות מדהימה של מתנדביו העמל לפרנסתו בחינוך ילדי חמד בבקרים והתנדבותו המלאה למען כל תושב ותושב בכל רגע ורגע

  8. קהילת חרקוב?! יש דבר כזה בישראל בכלל ובביתר בפרט?

    1. או שזו הייתה אירוניה? איש השנה בביתר? לפי עיתוני העיר זה רובינשטיין. בואו נראה בבחירות הבאות.

  9. חשין ילד רע וממורמר המסוכסך עם כל מי שבא איתו במגע
    מחפש הכרה. מסכן.
    אין לו מניין אנשים מאחריו וגם הם פשוט מפחדים מהמאפיונאר

    1. ממש אתה טועה חשין הוא היחידי שמעז לריב בפומבי אם רובינשטיין
      רוב חסידי ברסלב עומדים מאחוריו, אם כי פוחדים להזדאות
      אז בבקשה לפני שאתה מלכלך תברר

  10. ממתי משה כהנא נהיה נציג חב”ד בעירייה?
    הוא עדיין לא נכנס ונראה אם בכלל יכנס…

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן