אווירת פורים: החקיין האגדי בסרטון פורימי מרגש • התגייסו לעזרתו

לקראת פורים קטן מוגש בזאת סרטון מרגש ומיוחד מאת החקיין והמשמח האגדי רבי אברהמי לוריא שהתייתם בגיל 11 חודשים, ועומד פחות משבוע לפני חתונתו, ואין לו מאין לשלם להוצאות המינמליות • צפייה חובה
WhatsApp Image 2019-02-26 at 12.34.06
WhatsApp Image 2019-02-26 at 12.34.06

כולנו מכירים את החקיין והבדחן האגדי רבי אברהמי לוריא, אחד מדמויות ההוד המשמחים בדורינו; הוא נודע כאחד מגדולי המשמחים בין מסדרונות בתי החולים, באופן קבוע בכל בתי הכלא, ובכל אתר ואתר, כך שנדמה שאין מי מאיתנו שלא העלה חיוך ושמחה על פניו והתרגש ממשמח הלבבות האגדי.

אך מה שלא ידוע לכולם, זה דווקא מה עומד מאחורי דמותו המרתקת; סיפור חיים קשה וכואב, מר ביותר, שבלתי ניתן לתאר ולהעלות על הדעת. אברהמי (36) התייתם מאביו רבי הערשי בגיל 11 חודשים, ומאז הוא עבר מסכת של ייסורים ותלאות – איומה ביותר, אחותו נפטרה ממחלה איומה, הוא גדל בבתים אחרים, עבר לפני כ-6 שנים גירושים כואבים ביותר, ובמילים אחרות – רצף של תלאה וייסורים נוראים.

לראשונה, הוא כבר סופסוף מנסה לפתוח דף חדש ולראות יום מאושר בחייו “עוד פחות מ-24 שעות החתונה, אני ממש מתבייש – יש לי רק 5400 ש”ח, פשוט אין לי, אין לי איך ללכת לקחת את השטריימל, לתת מקדמה לאולם, אין לי” אומר אברהמי בשעות האחרונות, וזוהי חובת כולנו וזכותנו הגדולה להציל אותו.

ביום שלישי בשבוע הבא – היום הגדול כ”א אדר, יום ההילולא של רבינו הקדוש ר’ אלימלך מליז’ענסק זיע”א, ייכנס אברהמי משמח הלבבות מתחת החופה בדמעות, אך רק אתה תוכל להוביל אותו לשם.

מדובר ביתום, זה צינור הישועות! כך נזכה לראות ישועות גלויות, אל תהססו, פותחים עכשיו את הלב למען מי שזקוק לנו באמת במצב חירום.

היכנסו עכשיו: https://givestart.org/project/loria/

וכן באמצעות ‘מרכז הצדקה’ 1800-28-28-28 ובכל עמדות ‘נדרים פלוס’ – לציין עבור קרן 3170 ‘הצלת המשמח’. או באתר נדרים פלוס – מרכז הצדקה.


Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן