תקנון האתר לכתיבת תכנים

כתיבת פוסט אורח

אם הגעתם הנה כנראה שיש לכם מה לומר, יותר נכון מה לכתוב.. אני אשמח מאד לארח כותבים חדשים שמעוניינים בחשיפה מול אלפי גולשים בחודש. יהיה מועיל ורצוי להוסיף גוון מעט שונה לאתר על ידי מאמרים איכותיים מאנשים ותושבים בעיר.
זה מעודד שיתוף, דיון ומאפשר לגולשים אחרים ללמוד דברים חדשים. אחרי הכל זוהי מטרת האתר, מראשית דרכו. עם זאת ישנם מספר קווים מנחים עליהם יש להקפיד על מנת לשמור על איכות התוכן.

כללים
על הפוסט להיות מקורי או מתורגם משפה אחרת. ככל שהפוסט יהיה מקורי ובעל עניין לקוראים הוא יעורר דיון והתפוצה שלו תהיה רחבה יותר. החשיפה שלכם ככותבים תהיה גבוהה יותר, ומכאן הטראפיק לאתר שלכם יעלה.
ניתן להעשיר את התוכן בתמונות, סרטונים ואף ציטוטים בכדי להעמיק את חווית המשתמש ולהוסיף עניין לפוסט. על הפוסט להיות אידיאלית בעל 900 מילים אך לא אתנגד ליותר מזה.
איני מעוניין לערוך את הפוסט שלכם לאחר קבלתו, לכן לפני שאתם שולחים את הפוסט יש לבדוק שהוא אסטטי מבחינת מראה – ישנה חלוקה לפסקאות, תתי כותרות, סימני פיסוק וכמובן שאין בו שגיאות כתיב, תחביר וכו’.
נושא הבלעדיות חשוב. אין לפרסם את הפוסט במקום אחר לפני שהתפרסם בבלוג זה ואף לא לפני שאונדקס על ידי גוגל.

מה תקבלו בתמורה?
לאחר שעבדתם קשה והשקעתם זמן בכתיבת פוסט איכותי העונה על הדרישות מעלה נשאלת השאלה מה התמורה? חשיפה משמעותית של, דעותייכם ושל הנושאים החשובים לכם, לקהל קוראים של אלפי אנשים.
למרות זאת, בסוף כל פוסט תהיה תיבת קרדיט שמכילה טקסט אודות הכותב + תמונה + קישור אשר אני בטוח כי יביא לכם לידים.
חשוב לציין שאחרי האתר עוקבים אלפי קוראים נאמנים ומאות שרשומים לרשימת התפוצה ולכן זוהי חשיפה משמעותית עבור הכותב. בקיצור, אשמח מאד אם תכתבו לאתר

במידה ואתם מעוניינים פנו אליי בכתובת [email protected] או בווטצאפ

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן