צפו גלריית ענק מהכנסת ספר תורה למרכז חינוכי נעלה בביתר עילית

בהכנסת ספר התורה למרכז החינוכי נעלה השתתפו מאות מתושבי העיר רבנים אישי ציבור ובראשם ראש העיר מאיר רובינשטיין
img-20161221-wa0018.jpg
img-20161221-wa0018.jpg

ביום שני השבוע נערכה הכנסת ספר תורה מהודר אשר נתרם ע”י תורם אנונימי למרכז החינוכי נעלה בביתר עילית. מעמד סיום כתיבת האותיות נערך בבית משפחת אסרף משפחתו של אחד מתלמידי המרכז.
בכתיבת האותיות כובדו הרב יהודה בצלאל שליט”א ראש כולל בביתר. הרב יצחק זינו רבה של בר גיורא ונס הרים. מנהל המרכז והצוות החינוכי.

בשל מזג האוויר הסוער היה חשש בקרב המארגנים באשר לקיומה של התהלוכה אך בחסדי שמים התהלוכה יצאה כמתוכנן מבית משפחת אסרף ברחוב אש קדוש אל המרכז החינוכי ברחוב הרב אוירבעך מתוך שמחה טהורה, כשילדי החמד של ביתר אוחזים בידיהם לפידים ומלווים את ספר התורה לצד תושבי ביתר, תלמידי המרכז החינוכי והוריהם.

בחדר האוכל של מרכז נעלה נערך מעמד ההקפות, אותו ניהל הרב אברהם אביטל מנהל המרכז.

במהלך סעודת המצווה אשר נערכה באולם שירת דוד דיברו רבנים ואישי ציבור.
הרב אברהם אביטל מנהל המרכז, דיבר על מתיקות התורה, ובהמשך הזמין לשאת דברים את ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובנשטיין אשר דיבר על המעלה העצומה בהכנסת ספר התורה ושיבח את צוות המוסד והמסגרת החשובה התורמת ועוזרת בטיפול בנוער הנושר בביתר עילית.
נציג ההורים הרב משה אסרף סיפר בהתרגשות על שינוי והתקדמות שרואה בבנו בזכות המוסד.
הרב יוסף בן יצחק מנהל חברה ונוער בביתר עילית נשא דברים וסיפר על הכרותו האישית עם המקום כאשר כיהן כרב בית הספר בשנה שעברה. כמו כן נשאו דברים חנניה שני וחיים שושן ממייסדי המרכז.

מרכז חינוכי נעלה בביתר עילית הינו פורץ דרך ובהחלט מביא בשורה חדשה לתופעת הנשירה ההמונית במגזר החרדי. עבודת העומק שנעשית עם התלמידים יחד עם הגיוון המיוחד של הצוות יוצרים תלכיד חזק שמביא משב רוח מרענן וחיובי לביתר.

[ess_grid alias=”gallery”]


[/ess_grid]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן