צמרת המשטרה בסיור בתחנת משטרת ביתר עילית ומרכזי הנוער

בישיבת משותפת עלה נושא הנוער בעיר וכן הקמת קומה נוספת בתחנת המשטרה
img-20161214-wa0041.jpg
img-20161214-wa0041.jpg

בעקבות החלטת המטה הכללי של משטרת ישראל בראשות מפכ”ל המשטרה רנ”צ רוני אלשיך יחד עם השר לבטחון פנים גלעד ארדן להקים תחנת משטרה בעיר ביתר עילית, יצויין כי זו התחנה הראשונה במדינת ישראל שקמה בעיר חרדית, התכנסו היום קצינים בכירים של משטרת ישראל ובראשם ראש אגף התקציבים של משטרת ישראל ניצב צבי טסלר, סממ”ז מחוז ש”י תנ”צ יורם סופר, עוד השתתפו ק’ אג”ת מחוז ש”י, ממ”ר חברון, סממ”ר חברון,  מת”ח עציון, וקצינים נוספים יחד עם נציגי עיריית ביתר עילית בראשות ראש העיר ר’ מאיר רובנשטיין, סגר”ע ר’ יהודה עוביידי, מנכ”ל העירייה, גזבר העירייה, מנהל עלל”א י-ם וביתר, עו”ס קהילה ומשטרה, ועוד.
אורח הכבוד במעמד היה הרה”ג ר’ זמיר כהן שליט”א שמלווה את נושא הנוער יחד עם עיריית ביתר מתחילת הדרך.
בישיבה דנו בנושא הקמת קומה נוספת לתחנת המשטרה הקיימת בביתר עילית והגברת שיתוף הפעולה בין המשטרה לעיריית ביתר עילית לכל מחלקותיה, כמו”כ העלו את נושא הנוער הנושר בביתר עילית כאשר ראש העיר רובנשטיין וסגנו עוביידי קיבלו שבחים רבים על הקמת מרכזי הנוער והמועדוניות ברחבי העיר דבר אשר גורם לירידה משמעותית באירועי משטרה בעיר.
ראש העיר העלה את נושא השת”פ בין המשטרה לעירייה ומחלקות הבטחון, וציין כי תושבי העיר מבינים היום שהמשטרה היא לא רק מחלקת דו”חות אלא גם מטפלת בצורה מעוררת השראה באירועים רגישים יחד עם העו”ס קהילה ומשטרה, עוד אמר ראש העיר כי הקמת התחנה בביתר עילית היא היסטוריה ותעשה טוב לכלל התושבים ובעיקר מהבחינה הבטיחותית.

הרה”ג זמיר כהן הסביר את נושא המורכבות שבין הציבור החרדי למשטרה והעלה את נושא הנוער הנושר בביתר עילית שצריך לנהוג בהם בבחינת “שמאל דוחה וימין מקרבת”.

ממ”ר חברון שיבח את ראש העיר וצוותו על סיועו הרב בהקמת התחנה בעיר.

מת”ח עציון נתן סקירה כללית על כלל תושבי העיר ואחוזי האוכלוסייה כולל המדד הסוציו אקנומי הנמוך ביותר ע”פ הלמ”ס, והצרכים הרבים שיש לתושבים הכולל התערבות משטרה ברוב המקרים.
לאחמ”כ יצאו לסיור במרכז לנוער נושר ‘מית”ר’ שהקימה העירייה כאשר מי שהוביל את הסיור במרכז יחד עם ראש העיר היה סגר”ע ומחזיק תיק חברה נוער ורווחה יהודה עוביידי שנתן סקירה על כלל מרכזי הנוער בעיר והטיפול החיובי בנערים במרכזים בליווי פרוייקט מיל”ה אותו מוביל מש”ק ביתר שלמה אביסרור, כמו”כ שיבח את השת”פ בין מחלקת חברה ונוער ועיר ללא אלימות ומחלקת הרווחה שברשותו לבין המשטרה באירועים רגישים שמטופלים יחד ללא שהאזרח יפגע ובהבנה הדדית ונכונה.
את הביקור סיכם ר’ אג”ת ניצב צבי טסלר בהתפעלותו הרבה מהפעילות למען הנוער ברחבי העיר וממרכזי הנוער, כמו”כ שיבח את השת”פ בין ראש העיר רובנשטיין וצוותו למשטרת ישראל – מרחב חברון בכלל ותחנת עציון בפרט, התפעל רבות מדבריו של הרה”ג זמיר כהן בנושא הנוער ולסיום נתן את ברכתו להתחלתה של בניית הקומה השניה בתחנת עציון שבביתר עילית.

[ess_grid alias=”gallery”]


[/ess_grid]

 קרדיט תמונות דוברות המשטרה.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן