ספר חדש של צפריר בשן: תכתוב תרוויח

cov
cov

הספר הוא מדריך לכתיבה אפקטיבית, ומציע שורה ארוכה של כלים לכתיבה מקצועית בפייסבוק, בלוגים, מאמרים, מיילים לקולגות ומלמד את הכללים הנכונים לכתיבה שיווקית איכותית. צפריר בשן, עיתונאי לשעבר, כותב מקצועי לארגונים גדולים במשק ועורך סדנאות לכתיבה אפקטיבית, מעניק לקוראים ארגז כלים לכתיבה טובה המבוסס על הניסיון הרב האישי שלו בכתיבה.

למה חשוב שטקסט מקצועי יעסוק רק בנושא אחד ומדוע טקסטים שמתייחסים לכמה נושאים לא מצליחים להעביר שום מסר? מדוע חשוב שהכותרת לפוסט, למייל או למאמר שלכם תתאים לתוכן הטקסט? למה מילות חיפוש הן רעל לכתיבה אפקטיבית והניסיון לשתול אותן לתוך טקסט קיים תמיד ייצר תוצאה לא אמינה? איך משלבים בצורה נכונה מילות חיפוש בתוך טקסט? למה לא כדאי להשתמש בביטויים נפוצים? האם להציג את העסק שלכם ביחיד, רבים, זכר או נקבה בניוזלטר או בפרסום בפייסבוק? מהם היתרונות של טקסטים קצרים ומדוע תמיד לא כדאי להאריך במילים? הספר “תכתוב תרוויח” עונה על שאלות ורבות אחרות, בליווי הסברים ודוגמאות.

“תכתוב תרוויח” הוא ספר שמתובל בהרבה הומור ואנקדוטות של המחבר, מפרט שורה ארוכה של שיטות לכתיבה אפקטיבית, ומדריך את הקורא צעד אחר צעד בדרכו למסמך הטוב והאפקטיבי ביותר שהוא יכול להוציא תחת ידו. הוא מתעכב גם על כלים ייחודיים, כמו כתיבה של הומור, טיפים ותבניות מרכזיות אחרות ברשתות החברתיות. “תכתוב תרוויח” יעזור לקוראים לכתוב יותר שיווקי, יותר אינפורמטיבי, יותר מניע לפעולה ובעיקר הרבה יותר טוב.

“תכתוב תרוויח” הוא ספרו השני של צפריר בשן. ספרו הראשון “כתיבה אפקטיבית” נמכר באלפי עותקים והפך לכלי בסיסי בארגז הכלים של עובדים במשרדי ממשלה, תאגידים, עמותות ועצמאים. ובעיקר של כותבים. צפריר בשן שימש בעבר עורך ובעל טור בעיתונים הארץ וגלובס וכיום הוא מרצה ומנחה סדנאות כתיבה, אסטרטג וכותב מקצועי.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן