מפגש אחדות היסטורי – רבני קהילות הספרדים בביתר השתתפו בכינוס ייחודי למען תושבי העיר

עשרות רבני ומורי הוראה מקהילות הספרדים בביתר השתתפו בכנס אחדות נדיר בראשות המרא דאתרא הגר"י תופיק אביעזרי שליט"א והגאון רבי זמיר כהן שליט"א לטובת מגבית ההתרמה של 'קופת ביתר'. 
img-20190207-wa00888102767753499858265.jpg
img-20190207-wa00888102767753499858265.jpg

מפגש אחדות נדיר שכזה לא נראה בעירנו זמן רב, אבל כך זה כשרבני העיר נושאים באחריות של מגבית ההתרמה הגדול שיערך ביום האחריות י”ב אדר א’ בביתר עילית.

היוזמה הגיע מכיוון רבני העיר שבכדי לרתום את כלל הקהילות הספרדיות למפגן אחדות של צדקה וחסד כינסו את כלל רבני העיר לאסיפה מיוחדת באולם שע”י ת”ת נתיבות שלום ובה דנו בדרכים היאך להבהיר לציבור היקר את חשיבות וגודל מעלת ההשתתפות במגבית ההתרמה.

המרא דאתרא הרה”ג רבי יעקב תופיק אביעזרי סיפר בפני הרבנים את הכירותו העמוקה עם הקופה וגבאי הצדקה וכי הוא מכיר אישית מאות ואלפי מקרים בקהילות הספרדיות שטופלו על ידי ‘קופת ביתר’ . הרה”ג רבי זמיר כהן עורר את הציבור להשתתף במגבית הצדקה ואף לפעול ולהפעיל למען המטרה החשובה כי כתושבי העיר זו האחריות שלנו לדאוג למי שלא יכול לדאוג לעצמו.

הדיין הרה”ג רבי יצחק מועלם סיפר בפני המשתתפים על חידוש פעילות הקופה ועל מרכז הצדקה העוצמתי שעתיד לקום בעזרת כספי ההתרמה של המגבית מכלל תושבי העיר, רו”מ נתיבות שלום הרב אברהם אורן פירט על פעילויות צדקה וחסד של ‘קופת ביתר’ ואף הזכיר בדבריו את מייסד הקופה הרה”ג רבי ישכר שלמה יונה זצ”ל שמסר את נפשו עבור עניי העיר.

הכינוס ננעל באווירת אחדות מרוממת ובהחלטה לפעול להצלחת המגבית בכל הפרמטרים הקיימים ואף לדאוג שדבר המגבית יגיע אל כל אחד ואחד על ידי נציגי הקהילות השונות, ובעז”ה להגיע להצלחה משמעותית ביום האחריות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן