מאבק אזורי משותף להגברת הבטחון בעוקף חוסאן

בישיבה משותפת בעיריית ביתר עילית עם מטה המאבק הוחלט על קיום שני הפגנות כשהראשונה תתקיים מחר
WhatsApp Image 2017-02-15 at 15.13.31
WhatsApp Image 2017-02-15 at 15.13.31

שמים סוף ליידויי האבנים על כביש עוקף חוסאן 375: לנוכח התגברות האירועים, למרות צעדי הצבא והמשטרה, והחשש הממשי לשלומם של תושבי ביתר הנוסעים באלפיהם מדי יום על הכביש, החליט ראש העיר רובינשטיין להתייצב בראש הפגנת תושבים גדולה מול חוסאן ועל כביש 375.
בלשכת ראש העיר התקיימה ישיבה משותפת עם מטה המאבק של תושבי צור הדסה ויישובי הסביבה במטרה לגבש דרכי פעולה במטרה להעלות את הנושא לסדר היום אצל בכירים ברשויות השלטון.
הישיבה התקיימה כהמשך להודעת ראש העיר על שיירת מחאה שתצא מחר בערב להפגנה בעוקף חוסאן.

כמו”כ מטה המאבק עדכן על הפגנה גדולה שמתוכננת בעוד שבוע בציר בהשתתפות חברי כנסת ושרים.
ראש העיר ביקש להדגיש על דעת כל המשתתפים את ההערכה הרבה לפעילות הרבה של מח”ט עציון רומן גופמן וכל גורמי הצבא שמשקיעים בנושאי הבטחון במסירות רבה. “המאבק הוא לא נגד החטיבה אליה אנו רוחשים הערכה רבה לפעילותה אבל איננו יכולים להמשיך להיות ברווזים במטווח” הדגיש ראש העיר.

רובינשטיין הוסיף: “אני שומע כבר חודשים ארוכים הבטחות. יש לי הערכה עצומה לצבא ולמשטרה. אני מלא הערכה לפעילות הרבה של מח”ט עציון ידידי רומן גופמן ומודה לו על המאמצים הכבירים שעושה. שנים רבות לא היה לנו בגיזרה מפקד מוערך כמותו. אולם  למרות זאת איננו יכולים להמשיך להיות ברווזים במטווח. המצב הנוכחי לא יכול להימשך עוד אפילו יום אחד”.

בתאריך 22.02 תתקיים הפגנה משותפת מהשער המערבי של צור הדסהלכיוון עוקף חוסאן, בנוסף מחר תתקיים שיירת מחאה ובראשה ראש עיריית ביתר עילית בשעה 21:00 מהכניסה לגבעה B בביתר עילית.

[pojo-sidebar id=”129″]

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

תגובה אחת

  1. ההפגנה היא הפתרון המועיל ביותר! רק שכחו להזמין את נטורי חרטא ואת אנשי הפלג הירושלמי (המחבלים) בשביל שיזרקו אבנים על פלסטינים!

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן