לונה פארק ‘ביתר-לנד’ חוזר שוב ובגדול: גם השנה – ארבעה ימים רצופים; המיקום: גבעה א’

ביתרלנד חוזר בפעם השישית: ארבעה ימים של חגיגה לילדים * בעירייה מבטיחים לונה פארק גדול ומרשים, עם שלל פעילויות ומתקנים משודרגים לכל הגילאים * התאריכים: ימים שני, שלישי, רביעי וחמישי (י"א עד י"ד אב) * המיקום: מאחורי האודיטוריום ברח' ברסלב. חלק מהפעילויות יהיו במבנה הממוזג * גם השנה יהיה הלונה פארק בחינם לכל ילדי העיר * ההרשמה באמצעות הטלפון. הילדים יקבלו צמידים מיוחדים בדואר לביתם * גם השנה: מתקנים נגישים וזמני כניסה מיוחדים לילדים בעלי מוגבלויות
YS1A4118
YS1A4118

חג גדול לילדים – בביתר עילית: “ביתרלנד” הלונה פארק הענק של ביתר עילית חוזר שוב ובגדול –  בפעם השישית ברציפות. ארבעה ימים של חג לילדים. המיקום: גבעה א’, מאחורי האודיטוריום ברחוב ברסלב.

בלשכת רה”ע מבטיחים לונה פארק גדול ומיוחד, עם עשרות מתקנים שונים, כולל מתחם מיוחד לקטנטנים, פינות קריאה, חלוקת פרסים ושלל הפתעות, כך שהמקום יספק פתרונות פעילות והנאה לכל הילדים.

עוצמתי יותר

על מנת לאפשר שטח פעילות גדול ונוח, עם מגוון אפשרויות נרחב, קבעה העירייה כבר בשנה שעברה את הלונה פארק בגבעה א’, מאחורי האודיטוריום ברח’ ברסלב. חלק מהפעילויות יהיו בבניין הממוזג, היתר בשטח הנרחב מאחורי הבניין.

כבכל שנה, דואגת העירייה למתקנים נגישים עבור הילדים בעלי המוגבלויות, עבור אלו ייקבעו זמני פתיחה מיוחדים, ע”מ שהילדים הללו, יחד עם בני משפחותיהם, ייהנו משעות של קורת רוח, בנוחות יחסית.

כפי שהיה בשנים הקודמות, והשנה ביתר שאת, יסופקו יותר שטחי צל ושתייה קרה חינם למשתתפים, כמו גם מוזיקה חסידית רצופה ושלל הפעלות מקוריות. דגש מיוחד יינתן להופעות על בימת המופעים באולם האודיטוריום.

זמני הפעילות

הלונה פארק יפעל בימים ימים שני, שלישי, רביעי וחמישי  (י”א עד י”ד אב), כאשר הכניסה לילדי העיר תהיה בחינם – לבעלי צמידי כניסה בלבד. הימים שני ורביעי יהיו לבנות, והימים שלישי וחמישי לבנים.

חלוקת הכרטיסים תיערך גם השנה במתכונת מתקדמת, כאשר הרישום יהיה באמצעות מערכת טלפונית ממוחשבת, ע”פ מס’ ת.ז. וצמידי כניסה מיוחדים יישלחו בדואר לבתיכם. מועדי ההרשמה: מיום ראשון י”א תמוז (14.7), עד יום שלישי כ’ תמוז (23.7) בשעה 23:59. מס’ הטלפון להרשמה לצמידי כניסה: 03-9411600.

בלשכת רה”ע קוראים להורים לתכנן את ימי היציאה לחופשה בהתאם, על מנת שהילדים לא יפסידו את החוויה הגדולה של ילדי ביתר. ומזכירים, כי הרישום והכניסה הינם לילדים העיר בלבד, וללא תשלום.

בפעם השישית

לדברי רה”ע מאיר רובינשטיין, ” זו הפעם השישית שאנו מקיימים את הלונה פארק, דבר שאינו מובן מאליו. מצליחים להביא לילדי העיר פעילות מהנה ברמה גבוהה, וזאת על טהרת הקודש, ללא צורך לשהות במקומות שאין רוח חכמים נוחה מהם. כמו”כ, גם השנה נייחד מתקנים, שעות נפרדות ופעילויות לילדים המיוחדים ומשפחותיהם, למשפחות יתומים, ולילדי משפחות מתנדבי ארגוני ההצלה”.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן