הילד מביתר שלא מוכן להפסיק להילחם על חייו: “תודה שנתתם לי את הכוח להמשיך להילחם”

יוסף מרדכי קדוש
יוסף מרדכי קדוש

יוסף מרדכי, ילד המתגורר בעירנו ביתר עילית, חלה כבר שלוש פעמים במחלת הסרטן, ובחסדי שמים הצליח להתאושש ולהתרפאות. בשבוע האחרון עלה החשש שהוא חלה בפעם הרביעית.

בפוסט מטלטל ומרגש שכבש את הרשת התחנן הילד רגע לפני הבדיקה הגורלית: “בורא עולם, בעוד כמה רגעים יכניסו אותי למכונה הזאת, לבדיקה גורלית בחיי, רציתי לבקש ממך משהו. שלוש פעמים, המכונה הזאת הודיע לי שאני ילד חולה סרטן, בבקשה, שהיא לא תודיע לי את זה בפעם הרביעית… שלוש פעמים, שמעת אותי זועק, די! די! די! בבקשה, אל תיתן לי לזעוק בפעם הרביעית…”.

“שלוש פעמים, לקחת מראשי את כל השערות – תודה לך, שבשבועות האחרונים החזרת לי אותם, בבקשה, אל תיקח לי אותם בפעם הרביעית…”, ביקש יוסף מרדכי והתחנן. “מאות שקיות כימותרפיה, ספוגים בדם שלי, מלא דקירות מחטים וניתוחים, פזורים בגופי, עור הבשר שלי, שרוף וחרוך מההקרנות, בבקשה, שאני לא ירגיש את כל זה בפעם הרביעית… שמונה שנים אומרים לי שאני ‘ילד גיבור’, אבל לך אני יגיד את האמת – אין לי יותר כח, לפעם רביעית…”.

הבוקר (רביעי) פרסמו הוריו כי בבדיקה האחרונה שנערכה ליוסף מרדכי, התגלה כי מתוך שני המקומות בהם היה הסרטן, במקום אחד זה נעלם לגמרי, אך במקום השני זה עדיין קיים כך שהילד יהיה במעקב בדיקות להמשך טיפול.
“יש מקומות שההצלחה בהם, אינה נמדדת לפי התוצאה הסופית, אלא לפי גודל ההשקעה למען המטרה”, כתבו ההורים, “השקעתם מעל ומעבר בתפילות וברכות עבור בננו יוסף מרדכי, וזו היא ההצלחה שלכם”.
“לשמחתנו ולצערנו, בבדיקה האחרונה ראו כי מתוך שני המקומות בהם היה הסרטן, במקום אחד זה נעלם לגמרי, אך במקום השני זה עדיין קיים, בשלב זה הילד יהיה במעקב בדיקות להמשך טיפול…”, סיפרו ההורים.
לדבריהם, “אנו מרגישים שיוסף מרדכי, כבר לא יגיד ‘אין לי יותר כח’… הוא תמיד יזכור לכם את כל התגובות המרגשות שכתבתם לו מהלב ומהנשמה, אתם אלו שנתתם לו מחדש – את הכח והתקווה, להמשיך להילחם במחלה בכל דרך”.

“תפילות אינן הולכות ריקם חלילה, הן שמורות לכולנו בשערי שמים, וכל מה שעושה ה’ הכל לטובה”, אומרים ההורים ומבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל עבור יוסף מרדכי בן תהילה שמחה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.
לצד זאת, הם פרסמו את תמונתו של יוסף מרדכי ועליה הכיתוב: “תודה, שנתתם לי את הכח להמשיך להילחם!”.

הציבור נקרא להתפלל ולקרוע שערי שמיים לרפואתו השלימה והמהירה של הילד יוסף מרדכי בן תהילה שמחה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן