במעמד חגיגי נחנך מרכז ‘בית חם’ בביתר עלית

IMG_2492
IMG_2492

במעמד חגיגי ומרגש נחנך לאחרונה מרכז בית חם נוסף גם בביתר עילית, המצטרף למרכזי ‘בית חם’ הפרושים ברחבי הארץ. במרכז החדש יפעל סניף נוסף בנפשנו – מרכז טיפול לבוגרים/ות נפגעי טראומה מינית, שחרית – תעסוקה מעברית ונתמכת ובעתיד גם מרפאה ציבורית נוספת לבריאות הנפש ועוד. במרכז יוענק טיפול ע”י אנשי מקצוע ובהם פסיכיאטרים, פסיכולוגים, עו”סים קליניים, מאבחנים ויועצים מהשורה הראשונה בתחום.

טקס פתיחה מרגש התקיים במעמד ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, חבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי, אישי ציבור ובכירים נוספים. בקביעת המזוזה התכבד רב העיר הספרדי הגאון הרב יעקב תופיק אביעזרי שאף בירך את העוסקים במלאכה על פועלם ובראשם מנכ”ל העמותה הרב אריה מונק.

ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין אמר: “כשראיתי את הפעילות של בית חם בכל הארץ קינאתי. הרגשתי החמצה שאין לנו את המענה הזה כאן בביתר. אני יודע כמה זה חסר לנו פה בעיר וכמה אתם תוכלו לסייע לנו. נתתם לנו פה מענה וזה לא פחות מהצלה ממש. אני מתחייב להמשיך להיות שגריר שלכם ולסייע לכם בכל דבר”.

ח”כ מלכיאלי אמר כי “אני מתרגש תמיד לסייע לבית חם. אני לא מכיר הרבה גופים שפועלים כך במקצועיות ובמסירות. אני עוקב אחרי הפעילות של בית חם מיומי הראשון בפוליטיקה ומתפעל כל פעם מחדש. צר לי שבמדינת ישראל לא שמים מספיק דגש לעשייה כזאת”.

מנכ”ל העמותה, הרב אריה מונק בדבריו הודה לשותפים והמסייעים בהקמת המרכז.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram
Email

תגובות

פופולארי

רוצה לדווח לנו?

דילוג לתוכן